Æl-test og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Æl-Test

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.908 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. oktober 2020

Anonym trådstarter

Vil i ikke os mene denne test er positiv.

For ca 6 timer siden tog jeg en test, hvor stregerne ikke var lige tydelige.

Nu har vi haft kæreste aften, hvor den store bliver passet ude. Selvfølgelig har vi haft sex. Det er ca 2 timer før jeg har taget denne test (billedet) 

Håber der sker noget, har ikke haft spiral i et år nu, vi har dog heller ikke deciderede forsøgt før i denne cyklus 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vil i ikke os mene denne test er positiv.

For ca 6 timer siden tog jeg en test, hvor stregerne ikke var lige tydelige.

Nu har vi haft kæreste aften, hvor den store bliver passet ude. Selvfølgelig har vi haft sex. Det er ca 2 timer før jeg har taget denne test (billedet) 

Håber der sker noget, har ikke haft spiral i et år nu, vi har dog heller ikke deciderede forsøgt før i denne cyklus 

Har lige taget denne, wee den er stadig positiv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Har lige taget denne, wee den er stadig positiv 

Den nederste test er formentlig slet ikke positiv, da den er taget på morgenurin. Koncentreret urin er ikke godt at bruge til LH-testning, da koncentrationen i forhold til mængde urin er for høj og dermed misvisende (det er jo opsamlet over rigtig mange timer og giver dermed ikke øjebliksbillede). Krydser for, at I får gevinst, giv det dog lige en chance i aften også, det vil være optimalt, når æl først falder 24-36 timer efter positiv test.

Anmeld Citér

17. oktober 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den nederste test er formentlig slet ikke positiv, da den er taget på morgenurin. Koncentreret urin er ikke godt at bruge til LH-testning, da koncentrationen i forhold til mængde urin er for høj og dermed misvisende (det er jo opsamlet over rigtig mange timer og giver dermed ikke øjebliksbillede). Krydser for, at I får gevinst, giv det dog lige en chance i aften også, det vil være optimalt, når æl først falder 24-36 timer efter positiv test.

Vi hyggede ved middagstid, skulle lige nå et sidste knald inden den store kommer hjem 

Har tagets en test ved 15 tiden, den er slet ikke lige så positiv som den i går aftes, er det normalt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.