Erfaringer med fertilitetsmonitor? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. oktober 2020

SaraDilling

Godaften 

Min kæreste og jeg har endelig taget beslutningen om at vi aktivt skal prøve at lave vores første kærlighedsbaby. 

Vi har været sammen i to år, og jeg glæder mig til det er vores tur. Til projektet har vi købt Clearblue Advanced Fertilitetsmonitor. 
Kan se der tidligere har været oprettet et par tråde omkring fertilitetsmonitorer herinde, men de er alle år gamle.

Måske flere har erfaringer de har lyst til at dele? ��

Behøver selvfølgelig ikke at være Clearblue. 

God weekend ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2020

Anonym

SaraDilling skriver:

Godaften 

Min kæreste og jeg har endelig taget beslutningen om at vi aktivt skal prøve at lave vores første kærlighedsbaby. 

Vi har været sammen i to år, og jeg glæder mig til det er vores tur. Til projektet har vi købt Clearblue Advanced Fertilitetsmonitor. 
Kan se der tidligere har været oprettet et par tråde omkring fertilitetsmonitorer herinde, men de er alle år gamle.

Måske flere har erfaringer de har lyst til at dele? ��

Behøver selvfølgelig ikke at være Clearblue. 

God weekend ��

Hvad slags erfaring søger du? Jeg har brugt den fordi. An af en eller anden årsag ikke kan se min æl på alm. Test.

Den virker fint og har netop taget den i brug igen. Hvilket var godt for havde ikke så meget sthrpå æl denne gang. Den kom to dage tidligere end regnet med. 

Anmeld Citér

17. oktober 2020

SaraDilling

Nok egentlig mest om det er lykkedes nogle at blive gravid med hjælp fra den ☺️
Jeg er selvfølgelig godt klar over at det kunne være lykkedes uden den også, men alligevel ��

Måske der var en solstråle historie derude. Det lyder da til at have været en god hjælper for dig.

Jeg har aldrig prøvet at test for ægløsning på en almindelig strimmel-test, så jeg er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå nu.

Min menstruation er netop startet idag, så jeg skal teste for ÆL for første gang på torsdag ��

Anmeld Citér

19. oktober 2020

Anonym

SaraDilling skriver:

Nok egentlig mest om det er lykkedes nogle at blive gravid med hjælp fra den ☺️
Jeg er selvfølgelig godt klar over at det kunne være lykkedes uden den også, men alligevel ��

Måske der var en solstråle historie derude. Det lyder da til at have været en god hjælper for dig.

Jeg har aldrig prøvet at test for ægløsning på en almindelig strimmel-test, så jeg er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå nu.

Min menstruation er netop startet idag, så jeg skal teste for ÆL for første gang på torsdag ��

Undskyld fik ikke svaret tilbage. Ja den virker også denne gang.. Tror vi er blevet gravide igen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.