Ny herinde!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. oktober 2009

Joanna

Hej alle sammen 

Jeg håber, jeg må være med her. Jeg ønsker meget et barn, og håber, det sker inden alt for længe. 

Jeg er lærer, gift og mor til to skønne unger på 4-et-halvt og næsten-3. Derudover designer jeg babystrik og strikker så pindene gnistrer 

Der er ikke så meget mere at fortælle, tror jeg - jeg glæder mig til at lære Jer at kende 

Joanna.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Vidunderligeunger

Velkommen til

Dejligt du valgte denne side... pas på du ik bliver afhængig

Anmeld

24. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej og velkommen til

Håber, at du bliver glad for at være herinde.

Mvh Karoline

Anmeld

24. oktober 2009

N&J

Velkommen til.. håber du bliver ligeså glad for det som jeg er..

Knuz fra Jane, der har en lille pige Nikita som snart bliver 8 mdr.

Anmeld

24. oktober 2009

6800

Velkommen til

Anmeld

24. oktober 2009

LouiseNielsen

Velkommen til.... Håber du bliver glad for at være her. Er en skøn side, med ligeså mange skønne piger, som altid er klar med gode råd!

Kram fra Louise som i dag går ind i 17 uge, med sit andet barn!

Anmeld

24. oktober 2009

Joanna

Tak for alle de søde velkomster 

Anmeld

24. oktober 2009

Maise

Joanna skriver:

Hej alle sammen 

Jeg håber, jeg må være med her. Jeg ønsker meget et barn, og håber, det sker inden alt for længe. 

Jeg er lærer, gift og mor til to skønne unger på 4-et-halvt og næsten-3. Derudover designer jeg babystrik og strikker så pindene gnistrer 

Der er ikke så meget mere at fortælle, tror jeg - jeg glæder mig til at lære Jer at kende 

Joanna.