Ny herinde!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. oktober 2009

Joanna

Hej alle sammen 

Jeg håber, jeg må være med her. Jeg ønsker meget et barn, og håber, det sker inden alt for længe. 

Jeg er lærer, gift og mor til to skønne unger på 4-et-halvt og næsten-3. Derudover designer jeg babystrik og strikker så pindene gnistrer 

Der er ikke så meget mere at fortælle, tror jeg - jeg glæder mig til at lære Jer at kende 

Joanna.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Vidunderligeunger

Velkommen til

Dejligt du valgte denne side... pas på du ik bliver afhængig

Anmeld

24. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej og velkommen til

Håber, at du bliver glad for at være herinde.

Mvh Karoline

Anmeld

24. oktober 2009

N&J

Velkommen til.. håber du bliver ligeså glad for det som jeg er..

Knuz fra Jane, der har en lille pige Nikita som snart bliver 8 mdr.

Anmeld

24. oktober 2009

6800

Velkommen til

Anmeld

24. oktober 2009

LouiseNielsen

Velkommen til.... Håber du bliver glad for at være her. Er en skøn side, med ligeså mange skønne piger, som altid er klar med gode råd!

Kram fra Louise som i dag går ind i 17 uge, med sit andet barn!

Anmeld

24. oktober 2009

Joanna

Tak for alle de søde velkomster 

Anmeld

24. oktober 2009

Maise

Joanna skriver:

Hej alle sammen 

Jeg håber, jeg må være med her. Jeg ønsker meget et barn, og håber, det sker inden alt for længe. 

Jeg er lærer, gift og mor til to skønne unger på 4-et-halvt og næsten-3. Derudover designer jeg babystrik og strikker så pindene gnistrer 

Der er ikke så meget mere at fortælle, tror jeg - jeg glæder mig til at lære Jer at kende 

Joanna.

Velkommen til. Har selv kun været bruger i et halvt år og er her næsten dagligt for at få min dosis om graviditet, børn og div. samtaler. Er sygemeldt/barsel, og er i uge 30 - termin 9 januar med 1 barn. Bliver 30 her i nov. og er uddannet sygeplekerske. Håber du bliver glad for siden.

MVH Maise

Anmeld

24. oktober 2009

Joanna

Maise skriver:

Velkommen til. Har selv kun været bruger i et halvt år og er her næsten dagligt for at få min dosis om graviditet, børn og div. samtaler. Er sygemeldt/barsel, og er i uge 30 - termin 9 januar med 1 barn. Bliver 30 her i nov. og er uddannet sygeplekerske. Håber du bliver glad for siden.

MVH Maise

he he - så lige under dit foto, hvor langt der er til skoene. 

Jeg kan godt huske det... hvor opgivende jeg kunne være, hvis jeg tabte noget (og det gør man, med vand i fingrene) - til sidst lod jeg det ligge...og så gik jeg en runde med min mand når han kom hjem. "Og der ligger der en gaffel.... henne i hjørnet er der en kuglepen... mine nøgler... " Og så fik jeg en stol sat ud til skoreolen, for ellers var det ikke muligt at få sko på. Det er sjovt, som man glemmer den slags. Jeg ville ellers have sagt, at det var rent "walk in the park" at være gravid begge gange. Ligesom jeg er sikker på, at jeg ikke var hormonel, men blid som et lam... 

Anmeld

24. oktober 2009

Maise

Joanna skriver:

he he - så lige under dit foto, hvor langt der er til skoene. 

Jeg kan godt huske det... hvor opgivende jeg kunne være, hvis jeg tabte noget (og det gør man, med vand i fingrene) - til sidst lod jeg det ligge...og så gik jeg en runde med min mand når han kom hjem. "Og der ligger der en gaffel.... henne i hjørnet er der en kuglepen... mine nøgler... " Og så fik jeg en stol sat ud til skoreolen, for ellers var det ikke muligt at få sko på. Det er sjovt, som man glemmer den slags. Jeg ville ellers have sagt, at det var rent "walk in the park" at være gravid begge gange. Ligesom jeg er sikker på, at jeg ikke var hormonel, men blid som et lam... 

ha ha ja jeg har også vand i fingrene så der ryger ting fra køleskabet, min vandflaske jeg render rundt med og andet på gulvet ofte. er blevet rigtig god til at samle tøj op fra gulvet med tæerne, lidt ligesom en abe, men det virker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.