Lidt i panik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2020

Janet1989

Fortvivlet skriver:

Men TS har tre test liggende, hvorfor skal JEG betale fordi TS er over nervøs for en graviditet (så vidt jeg kan læse er det eneste at hun er hys og det kan, som en anden skriver, jo ligeså godt skyldtes hendes dårlige økonomi) 

Fordi du kan mærke i dit budget , hvis TS går til lægen og får taget en urinprøve? Come on  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Fortvivlet skriver:

Men TS har tre test liggende, hvorfor skal JEG betale fordi TS er over nervøs for en graviditet (så vidt jeg kan læse er det eneste at hun er hys og det kan, som en anden skriver, jo ligeså godt skyldtes hendes dårlige økonomi) 

Skal du betale den?

Anmeld Citér

27. september 2020

Sprit25

CKJ skriver:

Skal du betale den?

Tror hun mener over skatten��

Anmeld Citér

27. september 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Janet1989 skriver:

Fordi du kan mærke i dit budget , hvis TS går til lægen og får taget en urinprøve? Come on  

Nej det kan jeg selvfølgelig ikke, men det er da misbrug af velfærdssamfundet

Anmeld Citér

27. september 2020

Fortvivlet

CKJ skriver:

Skal du betale den?

I form af min skat, så betaler jeg jo den 

Og det handler ikke bare om en test (og en tid, for det koster jo også penge), men om at hun tager tid fra andre pga noget hun kan gøre derhjemme

Anmeld Citér

27. september 2020

Sprit25

Fortvivlet skriver:

I form af min skat, så betaler jeg jo den 

Og det handler ikke bare om en test (og en tid, for det koster jo også penge), men om at hun tager tid fra andre pga noget hun kan gøre derhjemme

er det så bedre hun er gravid og får et barn hun ille har overskud til? 

Anmeld Citér

27. september 2020

Janet1989

Fortvivlet skriver:

Nej det kan jeg selvfølgelig ikke, men det er da misbrug af velfærdssamfundet

Misbrug? Altså, har man brug for at gå til lægen, og få taget en urinprøve, så fair nok - nogle stoler jo heller ikke på de der tests man selv køber. 

altså, hvis man så ikke har råd til de tests man selv kan købe, det er lidt en anden sag �� dog lidt mystisk. Men ja  

Anmeld Citér

27. september 2020

Fortvivlet

Sprit25 skriver:

er det så bedre hun er gravid og får et barn hun ille har overskud til? 

Nej men det er da heller ikke enten eller? - TS har ingen tegn, er på p-piller og har tre test liggende 

Anmeld Citér

27. september 2020

Fortvivlet

Janet1989 skriver:

Misbrug? Altså, har man brug for at gå til lægen, og få taget en urinprøve, så fair nok - nogle stoler jo heller ikke på de der tests man selv køber. 

altså, hvis man så ikke har råd til de tests man selv kan købe, det er lidt en anden sag �� dog lidt mystisk. Men ja  

TS har tre test liggende , ingen tegn på graviditet og er på p-piller. Lægens test er nøjagtig de samme du køber i supermarkedet, så TS har da på ingen måde "brug for" at komme til lægen 

Anmeld Citér

27. september 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Sprit25 skriver:

Tror hun mener over skatten��

Vorherre bevares 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.