At skifte job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
9 svar
4 synes godt om
17. september 2020

Anonym trådstarter

Hejsa, 

jeg står i en situation hvor jeg har søgt et nyt job og er kaldt til samtale!! Pludselig bliver jeg vildt nervøs... om jeg vil skifte - er det, det rigtige? 
jeg har været samme sted i 10 år! Så det er helt sikker på tide. 
jeg er træt af min ledelse men vild med mine kolleger. Jeg arbejder i en vuggestue. Er der andre som, har stået og skulle tage springet? Og haft samme tanker? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2020

Birthdaybaby

Tag til samtalen og tænk de her tanker bagefter. Måske tænker du at det slet ikke er noget for dig alligevel - måske tænker du at det lige er dig. 

Anmeld Citér

17. september 2020

Maricella

Profilbillede for Maricella

Enig. Tag til samtale og beslut dig bagefter. Min mand skiftede job oga ledelse, men var glad ved kollegaerne. Samlet er hans arbejdsglæde større nu, men han savner stadig det kollegiale det gamle sted. Han er dog ikke i tvivl om at det var det rigtige.Særligt fordi den ledelse endte med at skræmme størstedelen af hans gode kollegaer væk i løbet af de to har siden han rykkede

Anmeld Citér

18. september 2020

Tip!

Mærk efter efter samtalen.. 

For snart et år siden skiftede jeg retning, både pga ledelse og arbejdsmiljøet. - det skal være rart at gå på arbejde og ikke med uro i maven. 

Du kan evt søge orlov i dit nuværende job for at prøve noget andet, men er sikret din stilling hvis det ikke er dig alligevel. 

Anmeld Citér

22. september 2020

Anonym trådstarter

Jeg fik jobbet!! Og takkede ja! 
shit mand - jeg er både overrumplet og spændt og nervøs og og og!! 
fuck mand - hvad hvis man fortryder? Andre der står i lignende situation? Eller har gjort?? 

Anmeld Citér

22. september 2020

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Jeg fik jobbet!! Og takkede ja! 
shit mand - jeg er både overrumplet og spændt og nervøs og og og!! 
fuck mand - hvad hvis man fortryder? Andre der står i lignende situation? Eller har gjort?? 

Man fortryder som oftest kun det man ikke fik gjort.. 

TILLYKKE MED JOBBET! 

Anmeld Citér

22. september 2020

Anonym trådstarter

Mamacita til 2 piger skriver:

Man fortryder som oftest kun det man ikke fik gjort.. 

TILLYKKE MED JOBBET! 

Tak!!! 
hvordan siger man op? Jeg ved jeg bare skal sige det. Men.... nogen gode startreplikker? 

Anmeld Citér

22. september 2020

Mamacita til 2 piger

Tak!!! 
hvordan siger man op? Jeg ved jeg bare skal sige det. Men.... nogen gode startreplikker? 

Jeg tudbrølede da jeg sagde op... og nu er jeh tilbage for 3. gang i mit gamle job..

Så jeg er nok ikke den rette at spørge! De sagde bare fantastisk for dig, men du er altid velkommen tilbage. Det har jeg så været et par gange og nu er jeg tilbage for good.. Men jeg sagde også fra start, at jeg var eventyrlysten og ikke var stabil til en længere ansættelse.  

Anmeld Citér

22. september 2020

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Tip! skriver:

Mærk efter efter samtalen.. 

For snart et år siden skiftede jeg retning, både pga ledelse og arbejdsmiljøet. - det skal være rart at gå på arbejde og ikke med uro i maven. 

Du kan evt søge orlov i dit nuværende job for at prøve noget andet, men er sikret din stilling hvis det ikke er dig alligevel. 

Det er vist kun i det offentlige det kan lade sig gøre, i det private er det ikke noget du har ret til. 

Anmeld Citér

22. september 2020

Tip!

2skønnebørn skriver:

Det er vist kun i det offentlige det kan lade sig gøre, i det private er det ikke noget du har ret til. 

Ja, det er korrekt at det er som offentlig ansat at man har ret til det, men ts arbejde i en vuggestue, og chancen for at den er offentlig er ret stor. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.