Ja, det er mig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
9 svar
6 synes godt om
15. september 2020

Anonym trådstarter

... mig som ikke havde fået sin menstruation og hvis man er sterreliseret!! 
jeg har stadig ikke - her 13 dage over tid fået min menstruation. 
jeg har talt med min læge, som siger det er heeeeeeæt normalt at en enkelt menstruation udebliver?!?! WTF? Jeg har aldrig oplevet det før. Aldrig! Har I det?? Og er der nogen, som er blevet gravide, til trods for en steril mand?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2020

LM2402

Anonym skriver:

jeg har talt med min læge, som siger det er heeeeeeæt normalt at en enkelt menstruation udebliver?!?! WTF? Jeg har aldrig oplevet det før. Aldrig! Har I det?? Og er der nogen, som er blevet gravide, til trods for en steril mand?? 

Har du taget en graviditetstest? Hvis den er negativ, så er det nok bare en oversprunget cyklus, som din læge siger 

Anmeld Citér

15. september 2020

Anonym trådstarter

LM2402 skriver:

Har du taget en graviditetstest? Hvis den er negativ, så er det nok bare en oversprunget cyklus, som din læge siger 

Tog en torsdag - som var negativ....... og den ville da ha været positiv ik?! Hvis det var

Anmeld Citér

15. september 2020

Kir

Altså jeg har kun prøvet det da jeg var yngre og dyrkede gymnastik ret intensivt - der havde jeg mens hveranden måned...

Men jeg har en veninde der sidste år oplevede at have haft ubeskyttet sex med en fyr og så ikke få mens - kan ikke huske om det var en eller to hun sprang over. Men alle graviditetstest hun tog var negative. Hun var også til lægen og blive undersøgt (både for graviditet og andre ting) men lægen kunne ikke umiddelbart finde noget galt... Der har ikke været noget siden. 

Anmeld Citér

16. september 2020

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Altså jeg har kun prøvet det da jeg var yngre og dyrkede gymnastik ret intensivt - der havde jeg mens hveranden måned...

Men jeg har en veninde der sidste år oplevede at have haft ubeskyttet sex med en fyr og så ikke få mens - kan ikke huske om det var en eller to hun sprang over. Men alle graviditetstest hun tog var negative. Hun var også til lægen og blive undersøgt (både for graviditet og andre ting) men lægen kunne ikke umiddelbart finde noget galt... Der har ikke været noget siden. 

Ok. Jeg tager en test igen idag. Jeg er virkelig nervøs

Anmeld Citér

16. september 2020

Rockertand

Anonym skriver:

Det er helt normalt.

Som du bliver ældre, kan du også opleve andre "sjove" fænomener som ændring i styrke, mængde, varighed, det kan komme sporadisk med lange mellemrum.

Anmeld Citér

16. september 2020

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er helt normalt.

Som du bliver ældre, kan du også opleve andre "sjove" fænomener som ændring i styrke, mængde, varighed, det kan komme sporadisk med lange mellemrum.

Også allerede når man ‘kun’ er 34?!? 
jeg tog en test idag: og den er altså negativ! 

Anmeld Citér

16. september 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Nu har både lægen og flere brugere herinde skrevet, at det er helt normalt at springe en mens over.. Så jeg tænker, at du skal prøve at slappe af og nyde, at du har en mens-fri måned i stedet for at tænke en masse negative tanker 

Anmeld Citér

16. september 2020

Anonym trådstarter

Nu har både lægen og flere brugere herinde skrevet, at det er helt normalt at springe en mens over.. Så jeg tænker, at du skal prøve at slappe af og nyde, at du har en mens-fri måned i stedet for at tænke en masse negative tanker 

Mange tak for dét råd! Jeg kyler lige hovedet ud af vinduet her om en halv time 

Anmeld Citér

16. september 2020

drabo

Profilbillede for drabo

Det er normalt - det kan ske for alle - og nu hvor du stresser så er det måske endnu mere sandsynligt at kroppen reagerer ved at springe en mens over.

Du har negative tests, så du er ikke gravid. Hvis du heller ikke får mens i næste måned, så opsøg lægen igen for så kan der være andre ting op spil end at kroppen spiller sig et puds.

Lige nu er der ikke meget andet du kan gøre end at prøve og slappe af og vente - selvom det kan være svært.

Hvis det hjælper på nerverne kan du jo tage en test hver uge de næste uge og blive ved med at se på den ene streg. I kunne også få mandens sæd testet for at se at sterilisationen stadig virker, hvis det kan gøre dig mere rolig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.