Testet positiv for corona.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
10 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2020

Anonym trådstarter

Jeg er blevet testet positiv for corona. Fik taget test gennem en borgerundersøgelse. Har ingen symptomer. Og har selvfølgelig givet min skole og nærmeste besked. 
men jeg var i byen i weekenden på 3 forskellige barer. Selvom jeg Selvfølgelig har holdt afstand som man skal og sprittet af hele tiden og brugt mundbind i taxaen. Så kan jeg jo ikk give gæsterne besked da jeg har gode grunde ikke kender samtlige af dem der har været der. Har sendt mail til stederne. Men jeg kan vel ikk rigtig gøre mere ? 

Ved jo i teorien ikke engang hvor længe jeg har gået med det nu når jeg ikke har nogen symptomer overhovedet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg er blevet testet positiv for corona. Fik taget test gennem en borgerundersøgelse. Har ingen symptomer. Og har selvfølgelig givet min skole og nærmeste besked. 
men jeg var i byen i weekenden på 3 forskellige barer. Selvom jeg Selvfølgelig har holdt afstand som man skal og sprittet af hele tiden og brugt mundbind i taxaen. Så kan jeg jo ikk give gæsterne besked da jeg har gode grunde ikke kender samtlige af dem der har været der. Har sendt mail til stederne. Men jeg kan vel ikk rigtig gøre mere ? 

Ved jo i teorien ikke engang hvor længe jeg har gået med det nu når jeg ikke har nogen symptomer overhovedet. 

Du skal ringe til smitte opsporingslinjen, som kan hjælpe dig med at finde ud af hvem du skal kontakte.

Men det lader til at du har gjort meget allerede.

Anmeld Citér

14. september 2020

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Du skal ringe til smitte opsporingslinjen, som kan hjælpe dig med at finde ud af hvem du skal kontakte.

Men det lader til at du har gjort meget allerede.

Tak. Det vil jeg gøre i morgen tidlig. 

har ihverfald gjort alt hvad jeg vidste jeg skulle gøre. Men vil selvfølgelig gerne gøre det helt rigtig. 

Anmeld Citér

14. september 2020

kamikaze

Anonym skriver:

Har du smittestop-appen? Det er netop sådan noget den er lavet til at håndtere 

Anmeld Citér

14. september 2020

Anonym trådstarter

kamikaze skriver:

Har du smittestop-appen? Det er netop sådan noget den er lavet til at håndtere 

Ja den har jeg. Også har også meldt positiv derinde 

Anmeld Citér

14. september 2020

kamikaze

Anonym skriver:

Ja den har jeg. Også har også meldt positiv derinde 

Så har du jo gjort alt hvad du kunne!

Anmeld Citér

14. september 2020

Anonym trådstarter

kamikaze skriver:

Så har du jo gjort alt hvad du kunne!

Tak. Det er jeg glad for at du siger. 
man føler man svigter hele Danmark nærmest når jeg kan have rendt rundt med det i flere uger uden at bide besked. Så vil bare gerne gøre det rigtige. Havde jeg bare haft symptomer havde jeg jo blevet hjemme fra start 

Anmeld Citér

14. september 2020

san

Hvis man ingen symptomer har, hvornår ved man så man er rask?

Anmeld Citér

14. september 2020

Anonym trådstarter

san skriver:

Hvis man ingen symptomer har, hvornår ved man så man er rask?

Har fået at vide at jeg skal blive hjemme i minimum 7 dage også testes igen hvis ikke jeg får symptomer i mellemtiden 

Anmeld Citér

15. september 2020

Carina:-)

Anonym skriver:

Tak. Det er jeg glad for at du siger. 
man føler man svigter hele Danmark nærmest når jeg kan have rendt rundt med det i flere uger uden at bide besked. Så vil bare gerne gøre det rigtige. Havde jeg bare haft symptomer havde jeg jo blevet hjemme fra start 

Du svigter ikke nogen

90 - 95 procent får ingen symptomer,  og ingen problemer. 

Og de fleste opdager det slet ikke , fordi de ikke bliver testet .

Så tag du det roligt - du kunne ikke gøre det anderledes. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.