Pcos og inocap

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.139 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2020

Anonym trådstarter

Jeg har lige fået beskeden om, at jeg har PSCOS. Det var lidt af en mavepuster, og ønsket om graviditet virker pludseligt meget fjern for mig. I mailen fra gynækologen sagde hun, at hun anbefaler at jeg begynder at tage noget der hedder inocap. Jeg synes ikke jeg kan finde så meget om det på nettet. Har nogen af jer erfaringer med produktet? Eller har i forslag til, hvordan jeg kommer videre her fra? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2020

Uk992019

Anonym skriver:

Jeg har lige fået beskeden om, at jeg har PSCOS. Det var lidt af en mavepuster, og ønsket om graviditet virker pludseligt meget fjern for mig. I mailen fra gynækologen sagde hun, at hun anbefaler at jeg begynder at tage noget der hedder inocap. Jeg synes ikke jeg kan finde så meget om det på nettet. Har nogen af jer erfaringer med produktet? Eller har i forslag til, hvordan jeg kommer videre her fra? 

Jeg har stået i samme situation, jeg har pcos. Og var 10 kg overvægtig. Jeg begyndte på methformin og infolic. Jeg begyndte på inofolic og metformin d 9 februar. Og blev gravid d 14 februar. Og vi havde prøvet et år inden da spiste også sundt. 

Anmeld Citér

9. september 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg kender ikke det præparat, jeg har også pcos og kom rimelig hurtigt på metformin. 

Derudover lagde jeg hele min kost om og spiste efter kiss kost og dyrkede en masse motion. 3 måneder efter havde jeg tabt 12 kg og stod med en positiv test. 

Pcos er slet ikke ensbetydende med at du aldrig får børn, det KAN bare være lidt sværere og tage lidt længere tid og måske er der brug for lidt hjælpemidler. De fleste med pcos ender faktisk med at få børn på helt naturligvis eller udelukkende med lidt medicin som hjælp. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.