Hej alle
Nu bliver jeg nødt til at spørge jer super kvinder herinde: Jeg er en kvinde på 28 år. Min kæreste og jeg har forsøgt at blive gravide nu her i 3 måneder, men er blevet ret så forvirret i denne måned. Jeg har en regelmæssig cyklus på 27-28 dage. Jeg fik min menstruation d. 12/8 som varede i 5 dage as usual. Ifølge min clue app, burde jeg have haft ægløsning d. 26/8. ÆL testede jeg både d. 24.-25. og 26/8 og de viste allesammen en svag positiv. Fredag d. 4/9 får jeg en blødning som var lyserød til at starte med men blev lidt brunere om lørdagen. Har googlet mig frem til implantationsblødning, men bliver i tvivl om det kunne være det. Søndag aften stopper blødningen. Alt i alt har blødningen var i små 3 dage. Blødningen har generelt været meget mindre end hvad jeg normalt oplever ved min menstruation og har da slet ikke oplevet en cyklus på 23 dage siden jeg fik fjernet min spiral i januar i år. Jeg skulle rigtigt først have haft min regelmæssige menstruation i morgen d. 9/9. Har været utrolig sensitiv de 3 dage blødningen varede ellers har jeg ikke mærket til andet, udover at jeg i dag har været ret træt. Tog en tidlig G test i eftermiddag, men negativ..
Er der nogen af jer andre som har oplevet det samme og måske kan fortælle om I er endt gravide? Og hvornår testede i positivt? 
Anmeld
Citér