Smørrebrød - hvad “hitter” hos dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ville anbefale at du tog ud og så udvalget flere steder af smørrebrød.

Så kan du få en idé om hvad man "sælger" :)

hvis det skal være nemt så vælg noget pålæg hvor du kan genbruge "fyldet" flere gange... det kan holde udgiften lidt nede hvis du selv står for at lave det ;)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2020

Anonym trådstarter

Pb18 skriver:

Nu er jeg ikke begejstret for fisk, skaldyr, rullepølse eller flæskesteg, så jeg ville synes at det var et jævnt tamt udvalg.

Vi har lige holdt et arrangement med smørrebrød, hvor stedet anbefalede, at vi fik ekstra æg og rejer, da det var mest populært. Det var ikke tilfældet for vores selskab - det der røg først var kartoffel og Hønsesalat. Derudover var roastbeef også ret populært og så fik vi 8 stykker med hjem med æg og rejer. Men hvad der bliver spist afhænger nok af alder og geografi, og selvom man er kræsen, kan man jo godt servere andet end det man selv ville spise 

Helt sikkert  også derfor jeg spørg, og skriver tak, vil tage jeres forslag med! Jeg står ikke og tænker, jeg er kræsen, og vil kun servere det jeg kan spise. 

nej jeg vil gerne servere hvad der hitter og så bredt som muligt.

jeg havde ærligt bare ikke tænkt på hønsesalat 

Anmeld Citér

9. september 2020

Anonym

På mit arbejde (en slagter, på midtsjælland) er de 6 mest populære stk smørrebrød; Dyrlægens natmad (leverpostej med saltkød) med sky og løg, fiskefilet, æg/rejer, roastbeef (remoulade, ristede løg, agurkesalat og peberrod), kamsteg med surt og rullepølse med sky og løg. Måske kan du bruge det til noget 

Anmeld Citér

9. september 2020

Ano18

Der er også dem der laver danish minis - der har jeg fundet inspiration 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.