Muskelknudd i underlivet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2020

Anonym trådstarter

Har nogen af jer haft en muskelknude i underlivet? Hvordan fandt I ud af, at I havde den og blev den opereret væk? Fik I en kikkertundersøgelse (og var det ubehageligt?) Havde I nogle symptomer? 

Jeg har været ved en gynækolog over to gange, der har konstateret at jeg har en (formentlig) muskelknude på fire cm i venstre side, men vil lige sende mig til Herlev for udredning og kikkertundersøgelse (er mega bange for kræft!!). Knuden skulle være ret mobil og jeg er ikke blevet indkaldt akut, så vist ingen ko på isen.. men har godt ikke ikke hørt om muskelknuder før. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2020

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Har nogen af jer haft en muskelknude i underlivet? Hvordan fandt I ud af, at I havde den og blev den opereret væk? Fik I en kikkertundersøgelse (og var det ubehageligt?) Havde I nogle symptomer? 

Jeg har været ved en gynækolog over to gange, der har konstateret at jeg har en (formentlig) muskelknude på fire cm i venstre side, men vil lige sende mig til Herlev for udredning og kikkertundersøgelse (er mega bange for kræft!!). Knuden skulle være ret mobil og jeg er ikke blevet indkaldt akut, så vist ingen ko på isen.. men har godt ikke ikke hørt om muskelknuder før. 

Jeg har muskelknuder i underlivet - og jeg får voldsomme kramper af dem, når de er rigtig spændt. Det kommer oftest fordi man går/står meget, men har en forkert holdning. Det kan ikke operes så vidt jeg er informeret. Men det kan trænes via fysioterapeut, så man løsner dem op.

Det svare lidt til at du overanstrenger andre muskler på kroppen.

Mine er til stor gene trods øvelser, desværre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.