fortvivlet gravid med pletblødninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2009

jillkolsbjerg

hej alle.

opdagede en lille plet i trussen igår aftes, efter jeg var kommet hjem fra arbejde. jeg har fået en mild grad af bækkenløsning men gik en del igår på arbejdet, men suma sumarum......jeg ringede til fødegangen for at høre hvordan jeg skulle forholde mig til det eftersom jeg ikke havde ondt....fik at vide at jeg skulle holde mig i ro og ligge mig weekenden pover og blevet stærkt anbefalet ikke at tage på arbjede idag...så her ligger jeg nu på sofaen og tankerne flyver omkring....har så lige set en lille lille blødning mere ( meget lille brun plet ) men er lidt fortvivlet.

andre der har haft det sådan......?

knus jill 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

jillkolsbjerg

jillkolsbjerg skriver:

hej alle.

opdagede en lille plet i trussen igår aftes, efter jeg var kommet hjem fra arbejde. jeg har fået en mild grad af bækkenløsning men gik en del igår på arbejdet, men suma sumarum......jeg ringede til fødegangen for at høre hvordan jeg skulle forholde mig til det eftersom jeg ikke havde ondt....fik at vide at jeg skulle holde mig i ro og ligge mig weekenden pover og blevet stærkt anbefalet ikke at tage på arbjede idag...så her ligger jeg nu på sofaen og tankerne flyver omkring....har så lige set en lille lille blødning mere ( meget lille brun plet ) men er lidt fortvivlet.

knus jill 

hov glemte jo helt at fortælle hvor langt jeg er henne 16+4. knus jill

Anmeld

24. oktober 2009

N&J

Jeg blødte da jeg var 11 uger henne, meget mere end det du beskriver og fandt egentlig aldrig ud af hvorfor, men holdte mig også i ro, mens jeg tudbrølede de tre dage der var blod, men det er meget normalt for gravide, og når det ikke er mere er det nok bare et blodkar eller noget der er sprunget..

Knuz fra Jane

Anmeld

24. oktober 2009

jillkolsbjerg

har også haft et par pletblødninger i 1 trimester men det er ved at være et stykke tid siden.....håber på det bedste så må bare slappe lidt af;-)

Anmeld

24. oktober 2009

anna-jonas

Jeg havde en lille blødning i 20 uge, da jeg ventede min søn. Var hos lægen, som sagde at det var meget normalt, og at man lige skulle holde sig i ro til det var ovre. Hvis det blev værre skulle jeg ud og scannes..............heldigvis gik det i sig selv...............men du kan tro, jeg kan huske den alt fortærende angst............

Ønsker dig held og lykke..............og hvis du begynder at bløde mere, må du ta' til vagtlægen.

Knus Mette

Anmeld

24. oktober 2009

sbs78

Jeg har blødt begge gange jeg har ventet mig, op til flere gange. Og der var ikke noget i vejn de gange det skete. og jeg har nu to dejlige piger.

Så længe du ikke har onde, skulle der ikke være noget i vejn

Anmeld

25. oktober 2009

Maise

jillkolsbjerg skriver:

hej alle.

knus jill 

jeg har blødt meget under min graviditet og gør en lille smule en gang imellem stadig. Er blevet scannet og undersøgt mange gange og hver gang har det været sarte slimhinder og nogen gnage har lægen kunne se at jeg blødte fra små kar det var bristet. Ufarligt siger de. men man skal være opmærksom i forhold til for kort livmoder hals, for så kan man gå i fødsel.

Anmeld

25. oktober 2009

Saaby

Hejsa.. En weekend kan være lang, når man går rundt som dig. Jeg ville kontakte vagtlægen, og sige at jeg ville undersøges. Om ikke andet så kan det sikkert give dig lidt ro, og det er hvad du har brug for. Jeg er selv gravid i 12+1 og har blødt. Jeg blev undersøgt og det gav mig ro, da de kunne se at det var min livmoder der blødte udenpå,og intet havde med graviditeten at gøre. Håber alt det bedste for dig..

Anmeld

25. oktober 2009

jillkolsbjerg

Tusind tak fordi i alle gav jer tid til at sende mig en lille opmundring ...det hjalp;-) KNUS JILL

Anmeld

25. oktober 2009

Kaufie

Hvis du stadig bløder lidt, vil jeg opfordre dig til at kontakte lægen i morgen - og forhåbentlig bliver du sendt til scanning, specielt hvis lægen finder friskt blod.

Nu er du godt nok ovre de kritiske uger - men jeg var selv ude for pletblødning i sidste uge - og det endte desværre ikke lykkeligt!

Håber alt er ok med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.