Min kæreste og jeg er tæt på at gå hver til sit. Grunden til at ingen får det sagt højt er at kærligheden stadig er der. Forstået på den måde at vi stadig elsker hinanden.
MEN vi kan bare ikke få det til at fungere! Så vi er næsten ved at nå til enighed om at skilles som gode venner, og få et fornuftigt samarbejde op at køre med vores fællesbarn i stedet for at nå derud hvor det er "for sent".
Beslutningen er benhård! I mine tidligere forhold, har der ingen kærlighed været til sidst, så dette kan slet ikke sammenlignes.
Jer som har stået i samme situation - har I nogle råd til at "tage skridtet"? Jer som måtte forlade jeres bedre halvdel, til trods for at I stadig elskede hinanden.
Vi ved at det er bedst for alle (han har yderligere to børn), at gå hver til sit. Men for søren, hvor har vi svært ved at sige det "højt". Det gør det jo ikke ligefrem nemmere at vi stadig kommer til at have med hinanden at gøre efter et brud, da vi har et barn sammen.
ØØØØØJ, jeg synes det er benhårdt!
Fordi kærligheden er der, frygter man jo at man kommer til at fortryde. Men når jeg så samtidig tænker på grunden til at vi skal gå hver til sit, så ved jeg jo inderst inde godt at det er det rigtige 
Anmeld
Citér