Sagen er den at jeg har lånt nogle penge ud til en god ven. Jeg ville få dem igen hurtigt efter og nu er der gået tre måneder.
Først kunne jeg godt selv se at det kunne tage lidt tid at få indskud tilbage, men da jeg så spurgte efter en måned, fik jeg af vide hun ikke kunne komme i kontakt med stedet der skulle give hende penge tilbage.
Så gik der lidt tid mere og så var hun bange for at have skrevet forkert konto nr. på sedlen til dem.
Så fik hun fat i dem og så kunne de ikke se at der var sket noget med de penge og nu har jeg lige skrevet til hende igen og nu siger hun at de ikke har tjekket det og at hun var for venlig og jo måtte klage hvis ikke der skete noget. Men at hun ikke vidste hvor osv osv osv. At hun havde hørt andre havde haft bøvl og at de vel håbede hun gav op????!!!
Jeg stolede fuldstændig på hende og gør det egentlig stadig, men der er en tvivl der er begyndt at gnave og jeg er også skide skuffet og ked af det. Helt ærlig, jeg har boet til leje i boligselskaber og aldrig hørt eller oplevet at man ikke fik de penge tilbage som de havde fortalt man skulle!
Hvad tænker I, hvad tror I og hvad ville I gøre?
Ano, da jeg ikke ved hvem læser med.
Anmeld