Hvad du ønsker skal du få... tralalalalallalalalalajjjjjjjjj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.374 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Hej Smukke piger

Nu har min bror spurgt efter ønskeliste til jul. Fino nok, Men jeg kan dælme ikke finde ud af, hvad Malucca skal ønske sig.

Indtil videre står der det her på listen:

1: wheely bug. (har jeg bestilt i England til hende fra mig)

2: Hund - follow me Fiona

Men hvad skal hun mere ønske sig 

Mor siger det ikke skal være tøj. (Har betemt ikke samme smag som min bror)

Hvad ønsker I jer til trolde-ungerne?

Krammer herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

tra la lu la laj :0)

juniordyne

Barbapapa service

bøger

Wheely bug

sengetøj

hmm.... flere ting men legetøj, og jeg er ikke klar over hvilket :0) og noget tøj

Anmeld

24. oktober 2009

NaFe

Uha jeg har det samme luksus problem som dig søde trine... Ingen ide om hvad feluca skal ønske sig... og så bliver hun jo dælme 1 år 10 dage efter jul.... altså = flere ønsker der skal findes på...

puha orker slet ikke den ønskeseddel....

Anmeld

24. oktober 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

tra la lu la laj :0)

juniordyne

Barbapapa service

bøger

Wheely bug

sengetøj

hmm.... flere ting men legetøj, og jeg er ikke klar over hvilket :0) og noget tøj

Hvis du kender flere der ønsker sig wheely bug. kan der med STOR besparelse betale sig at bestille i UK. (hvis man er 4 stk, pga portoen)

Hvad gør I mht. ønskeliste. Er det den samme til fødselsdag, og det Nikoline så ikke får der ryger videre til Jul?

Ups. Hun ønsker sig da også lille Per bodil elefanten.

Anmeld

24. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Uha jeg har det samme luksus problem som dig søde trine... Ingen ide om hvad feluca skal ønske sig... og så bliver hun jo dælme 1 år 10 dage efter jul.... altså = flere ønsker der skal findes på...

der er vi mere heldigt stillede.... det Nikoline ikke får til sin fødselsdag går videre til jul

Anmeld

24. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Var Natasja 

Men derfor den tråd, og så samle den til en lang ønskeliste.(Nærmest som fødselsdagslisten) Og så kan man jo se hvad alle ønsker sig og få inspiration der af...

Anmeld

24. oktober 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Var Natasja 

Men derfor den tråd, og så samle den til en lang ønskeliste.(Nærmest som fødselsdagslisten) Og så kan man jo se hvad alle ønsker sig og få inspiration der af...

Hehe jamen føler jo pige-barnet har alt....så ja, mangler dælme noget inspiration...  men den wheely bug... den er da en ide a ønske sig..

Anmeld

24. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Hehe jamen føler jo pige-barnet har alt....så ja, mangler dælme noget inspiration...  men den wheely bug... den er da en ide a ønske sig..

Jeps den er rigtig sød. Og som jeg skrev til Karina, hvis I er 4 der går sammen om den så er der stor besparelse at købe den UK.

Og til Feluca kan du også ønske dig. (hvis hun selvf. ikke har, og blandet jul og fødselsdag)

Køkken (måske Ikea trækøkken, lækker kvalitet)

Gå cykel

Bondegård + dyr

Scooter

cykelhjelm

Duplo kloser (prinsesse)

puslespil

instrumenter

gyngehest/hoppedyr

tilskud til møbler til værelset

Dvdér

Anmeld

24. oktober 2009

anna-jonas

Puhhh............vi har for dælen da lige holdt barnedåb...........og nu er det julegaveønsker. Følger lige med, og skal nok tilføje noget, hvis jeg får strålende ideer.

- Bøger, bøger, bøger.........

- Sansegynge fra Ikea.

- Små læderfutter fra Tinyzone.

Anmeld

24. oktober 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Jeps den er rigtig sød. Og som jeg skrev til Karina, hvis I er 4 der går sammen om den så er der stor besparelse at købe den UK.

Og til Feluca kan du også ønske dig. (hvis hun selvf. ikke har, og blandet jul og fødselsdag)

Køkken (måske Ikea trækøkken, lækker kvalitet)

Gå cykel

Bondegård + dyr

Scooter

cykelhjelm

Duplo kloser (prinsesse)

puslespil

instrumenter

gyngehest/hoppedyr

tilskud til møbler til værelset

Dvdér

Jamen Trine dog... Du jo fuld af gode ideer ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.