Anonym skriver:
Har brug for andre øjerne på mit forhold
Jeg er 24 og min kæreste er 35 vi har nu værre sammen i nogle måneder og bor sammen jeg har følge mig klar til at står i et forhold med ham på facebook i godt stykke tid men vi står stadig som single da han ikke er klar til at offergøre det på facebook i del mennsker ved det i virkerheden og det er først her på det sidste jeg har fået lov til at del billeder af os på de social medier man det er ikke det enste der går mig på han synes jeg stifter profil billede for ofte og kommer ofte med kommentarer som du har godt nok skriver med mange i dag og jeg forstår ikke hvorfor du ligger så mange makeup
Hvad skal jeg gøre ??
Find dig en anden kæreste.
En 35-årig mand som kommenterer sin kærestes make-up på en ufin måde, som kommenterer hvor meget du er aktiv? En 35-årig som ikke vil stå ved dig?
Hvis min kæreste brugte meget make-up, og jeg ikke brød mig om det, så ville jeg formulerer mig MEGET anderledes. Jeg ville ikke komme med stikpiller.
Vil bare sige til hende/ham, at jeg elsker det naturlige look. Og hendes/hans naturlige look er særligt skønt!
At han ikke vil være meget aktiv på facebook er jo ganske forståeligt. Men jeg ville også blive frustreret, hvis han skrev, at han var single. Jeg ville nok bare regne med, at han bare fjerne status på, hvad han var eller ikke var, hvis han nu ikke ønskede at stå som i et forhold pga noget privatliv (hvilket i øvrigt ville forekomme mig meget underligt)
Anmeld
Citér