hvordan er det nu det er ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2009

heaven

må ugerne sove ude med feber?? Lasse er 2,3 år og er vågnet med 39,1 ...... humøret og appetit er normal, han er bare en smule mere hænge end han plejer...... Regner med at putte ham ude, og så tjekke ham oftere, hvad siger i?

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Honningblomst

De få gange jeg har haft syge børn har jeg haft dem sovende tæt ved hvor jeg var...ikke ude, men inde så jeg hele tiden kunne høre og se hvad der sker. Om natten har de sovet tæt ved mig, så jeg kunne vågne med det samme hvis der var noget.

En bekendt af mig mistede et barn en nat pga feberkramper og den må jeg sige sidder i mig, rigtig meget...men gør da det du er tryg ved... når du skriver herinde regner jeg med du tvivler og så ville jeg ikke putte ham ud...

Knus Eva..

Anmeld

24. oktober 2009

Vingummien

Jeg mener de fra rådet at de sover ude når de har feber, det er i hvert fald det jeg har fået af vide af sp.

Jeg vil hellere ikke kunne gøre det hvis det var Emil, for er jo en grund til der er feber og så vil jeg ikke tage nogen chancer.

Anmeld

24. oktober 2009

heaven

De få gange jeg har haft syge børn har jeg haft dem sovende tæt ved hvor jeg var...ikke ude, men inde så jeg hele tiden kunne høre og se hvad der sker. Om natten har de sovet tæt ved mig, så jeg kunne vågne med det samme hvis der var noget.

En bekendt af mig mistede et barn en nat pga feberkramper og den må jeg sige sidder i mig, rigtig meget...men gør da det du er tryg ved... når du skriver herinde regner jeg med du tvivler og så ville jeg ikke putte ham ud...

Knus Eva..

jeg tvivler også en smule, synes at over 39 er en høj feber, når det er en morgen temperatur... hvis han var passiv og ikke ville spise eller drikke osv, ville jeg ligge ham inde, men han er jo ok som sådan..... hrum.....

Jannie

Anmeld

24. oktober 2009

Tina2

Jeg ville ikke lade ham sove ude, men ha ham inde hos mig.....

Mine sover inde, når de er syge og allerhelst i det rum jeg er i.... Om natten sover de i vores seng, når de er syge.... (og også jævnt tit ellers)

Anmeld

24. oktober 2009

Lullaby

Tja, mine sover udenfor når de er syge.

Anmeld

24. oktober 2009

JonTri

Min har sovet ude når han har haft feber og hvis han har haft det ok... altså ikke været slap osv. Spurgte lægen engang og han synes det var fint han stod ude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.