Udvikling af samme test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
7 svar
6 synes godt om
23. august 2020

kvinden88

Fra første billede (teststreg længst til Venstre) til sidste (Testbeholder åben). Er den ugyldig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2020

AnoMor

kvinden88 skriver:

Fra første billede (teststreg længst til Venstre) til sidste (Testbeholder åben). Er den ugyldig?

Er der samme test du har aflæst over længere tid h or øverste er første aflæsning ?

Anmeld Citér

23. august 2020

kvinden88

AnoMor skriver:

Er der samme test du har aflæst over længere tid h or øverste er første aflæsning ?

Ja, det er det. Lagde mærke til at den ændrede sig 

Anmeld Citér

23. august 2020

Porcuriosidad

Profilbillede for Porcuriosidad

Der skal aflæses indenfor den tid som er angivet på pakken. Ligger den i længere tid suges væsken jo højere op på papirstrimlen og trækker farven med op. Især hvis den har været meget våd. Det er derfor de putter en tidsramme på hvor der skal aflæses indenfor. Så hvis første billede er indenfor den angivede tidsramme, så tænker jeg du skal regne med at den fungerer som den skal 

Anmeld Citér

23. august 2020

kvinden88

Porcuriosidad skriver:

Der skal aflæses indenfor den tid som er angivet på pakken. Ligger den i længere tid suges væsken jo højere op på papirstrimlen og trækker farven med op. Især hvis den har været meget våd. Det er derfor de putter en tidsramme på hvor der skal aflæses indenfor. Så hvis første billede er indenfor den angivede tidsramme, så tænker jeg du skal regne med at den fungerer som den skal 

Okay, det vil sige at den har givet et positivt resultat? Jeg synes bare det er underligt at den ændrer sig efter tid. Jeg har gamle test liggende fra min sidste graviditet, der stadig er lige så fint positive som den gang jeg tog dem En test bliver vel ved med at være positiv, hvis den først er det?

Anmeld Citér

23. august 2020

Porcuriosidad

Profilbillede for Porcuriosidad
kvinden88 skriver:

Okay, det vil sige at den har givet et positivt resultat? Jeg synes bare det er underligt at den ændrer sig efter tid. Jeg har gamle test liggende fra min sidste graviditet, der stadig er lige så fint positive som den gang jeg tog dem En test bliver vel ved med at være positiv, hvis den først er det?

Ja det vil jeg tro  Men hvis du er i tvivl, så tag hellere en ny test i morgen end at bruge en masse energi på at skille testen ad og analysere hvordan den opfører sig udenfor den aflæsningstid, der står på pakken . Men kan godt forstå at du bliver i tvivl. Man vil så gerne have et hurtigt og klart svar 

Anmeld Citér

23. august 2020

AnoMor

kvinden88 skriver:

Ja, det er det. Lagde mærke til at den ændrede sig 

Den anden bruger har givet så fint er svar. Mit havde været det samme så behøver vidst ikk gentage det  

Anmeld Citér

25. august 2020

Girafmor

Jeg har en gang prøvet at mine test blev positive efter tid, og det viste sig at jeg var gravid.
Næste gang jeg prøvede at blive gravid (med nr. 2.) fik jeg en test der blev positiv efter tid - og var nu SIKKER på at den jo var god nok. Det var den så bare ikke, jeg var ikke gravid.

Så desværre kan man ikke regne med dem overhovedet efter tid. Der er ikke andet for end at prøve igen enten i morgen, eller hvis du kan holde ud at vente længere endnu...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.