lugtende tis.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.574 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. oktober 2009

Anonym trådstarter

........hvad kan det være tegn på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

memuffin

det kommer an på hvodan det lugter... men hvis det er meget mørkegult og lukter stærkt er det nok fordi du får for lidt vand

Anmeld

24. oktober 2009

Anonym trådstarter

Det lyder meget rigtigt.... Det lugter stærkt og er meget gult...... Men synes jeg drikker en del vand, men kan være jeg har brug for mere.....

Jeg er gravid i uge 20

Anmeld

24. oktober 2009

LLN

Tis får også en anden lugt hvis du har spist asparges.

Prøv at se om det ikke bliver bedre hvis du drikker noget vand.

Anmeld

24. oktober 2009

Lærke90

Anonym skriver:

Det lyder meget rigtigt.... Det lugter stærkt og er meget gult...... Men synes jeg drikker en del vand, men kan være jeg har brug for mere.....

Jeg er gravid i uge 20

Mit urin ændrede også farve og kom til at lugte mere af pis da jeg blev gravid.. Uanset hvor meget vand jeg drikker ændre det sig ikke.

Så jeg tror ikke at det betyder noget.  

Anmeld

24. oktober 2009

otlitrom

blærebetændelse kan også godt give en speciel lugt.
For at være sikker, synes jeg du skulle tage en urinprøve hos lægen.. For urin kan vise rigtig mange forskellige ting! Men prøv at starte med mere væske. Hvis ikke det hjælper, så anbefaler jeg lægen!

Anmeld

24. oktober 2009

Trolde_mor

Jeg er gravid i uge 20

For mig lyder det som en blærebetændelse, som mørkt ildelugtende urin ofte er tegn på.

Det er ligeledes meget hyppigt for gravide at få blærebetændelse.

Anmeld

24. oktober 2009

Lærke90

Det kan så godt være blærebetændelse. Den mulighed havde jeg ikke lige tænkt på. Det er nok en god ide at få tjekket.

Men hvis det ikke er det, tror jeg ikke du skal være bange for noget. Jeg har fået taget mindst 6 urinprøver i min graviditet og der har intet været galt, selvom mit minder om din beskrivelse.

Anmeld

25. oktober 2009

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres svar! Jeg skal til læge og ha lavet en sukkerbelastning i næste uge så der kan jeg jo nævne det.

Anmeld

25. oktober 2009

Lærke90

Anonym skriver:

Mange tak for alle jeres svar! Jeg skal til læge og ha lavet en sukkerbelastning i næste uge så der kan jeg jo nævne det.

Det lyder som en rigtig god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.