Godaften.
I dag ser jeg ved et tilfælde ( det ER et tilfælde da jeg ikke snager) at der på hans e-mail som automatisk et logget ind på vores søns telefon, at der er 2 mail i indbakken som er fra et website der hedder noget med x.dk. En hjemmeside for nysgerrige folk der vil Vh vide mere en swinger miljøer og den slags. I beskeden i indbakken står der 'ny besked modtaget fra.. " og jeg kan se at han har oprettet en profil.
Jeg konfronterer ham - han fortæller med det samme at han har oprettet profil osv.
Der viser sig at han åbenbart i noget tid har haft lyst til at prøve swinger miljø men har ikke turde fortælle mig det. Fordi han var bange for min reaktion. Så istedet 'vælger' han at oprette profil på sitet - jeg har det bare sådan at er det noget man skal i et forhold så kræver det 100% tillid til hinanden. Jeg har det mega mærkeligt med at han har gjort det - ikke at han har det sådan, det er helt fint og jeg vil heller ikke afvise det selv.
Men bliver tricket fordi han tidligere - for mange år siden har trådt lidt ved siden af - ikke utroskab. Men Ift at oprette profil på en sexside.
Øv jeg er mega ked af at han tyer til at gå bag min ryg -hvad tænker I? P
Anmeld
Citér