Jeg er lige gået på barsel, og søger derfor forslag til bøger jeg kan læse, mens børnene er i skole og børnehave. Jeg har lige læst normale mennesker og den der lever stille. Nogle gode forslag til bøger der ikke er alt for lange og er lidt i stil med de to bøger?
Jeg kender ikke de to bøger, men vil alligevel komme med lidt forslag. Nogle af bøgerne er måske lidt lange, jeg hører MANGE lydbøger så går ikke så meget op i længden, da jeg jo kan høre en lang bog på et par dage, da jeg hører dem lige så tit jeg kan; når jeg laver mad, rydder op, gør rent, køre bil osv.
Chick lit/feel good:
Alt fra forfatteren Sophie Kinsella, særligt shopaholic serien, pige i tyverne, hushjælp søges, mit (knap) så perfekte liv.
Alt med forfatteren Jojo Moyes, særligt “mig før dig” serien, brudeskibet, hende du forlod og alene i paris og Ræk mig stjernerne
Alt med forfatteren Cecilia Ahern, særligt Kunsten at forelske sig og Dagbog fra i morgen
Sarah Morgan: Sommer i Paris
Krimi:
Sara Blædel serier om bedemandens datter og Louise Rick serien
Julie Hastrups Rebekka Holm serie
Katrine Engbergs serie med Jeppe Kørner og Annette Werner
Camilla Läckbergs Fjällbacka serie
Psykologisk thriller:
B.A Paris’ Bag lukkede døre. Hun har også skrevet “bring mig tilbage” og “dilemma” sidstnævnte er ikke thriller
Håber du kan bruge det til noget
Og rigtig god barsel til dig