Gode forslag til bøger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2020

norasfamilie

Jeg er lige gået på barsel, og søger derfor forslag til bøger jeg kan læse, mens børnene er i skole og børnehave. Jeg har lige læst normale mennesker og den der lever stille. Nogle gode forslag til bøger der ikke er alt for lange og er lidt i stil med de to bøger?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2020

2018mor

Jeg er lige gået på barsel, og søger derfor forslag til bøger jeg kan læse, mens børnene er i skole og børnehave. Jeg har lige læst normale mennesker og den der lever stille. Nogle gode forslag til bøger der ikke er alt for lange og er lidt i stil med de to bøger?

Jeg kender ikke de to bøger, men vil alligevel komme med lidt forslag. Nogle af bøgerne er måske lidt lange, jeg hører MANGE lydbøger så går ikke så meget op i længden, da jeg jo kan høre en lang bog på et par dage, da jeg hører dem lige så tit jeg kan; når jeg laver mad, rydder op, gør rent, køre bil osv. 

Chick lit/feel good:

Alt fra forfatteren Sophie Kinsella, særligt shopaholic serien, pige i tyverne, hushjælp søges, mit (knap) så perfekte liv. 

Alt med forfatteren Jojo Moyes, særligt “mig før dig” serien, brudeskibet, hende du forlod og alene i paris og Ræk mig stjernerne 

Alt med forfatteren Cecilia Ahern, særligt Kunsten at forelske sig og Dagbog fra i morgen

Sarah Morgan: Sommer i Paris

Krimi:

Sara Blædel serier om bedemandens datter og Louise Rick serien

Julie Hastrups Rebekka Holm serie

Katrine Engbergs serie med Jeppe Kørner og Annette Werner

Camilla Läckbergs Fjällbacka serie 

Psykologisk thriller:

B.A Paris’ Bag lukkede døre. Hun har også skrevet “bring mig tilbage” og “dilemma” sidstnævnte er ikke thriller

Håber du kan bruge det til noget Og rigtig god barsel til dig 

Anmeld Citér

17. august 2020

Mullemee

norasfamilie skriver:

Nora Roberts har skrevet nogle på dansk - ellers er der flere på engelsk.

Alli Glines har vist også skrevet nogle på dansk.

Meave Binchy - Glassøen er super god.

Elle Kennedy har skrevet en del, som er oversat til dansk. De er gode. 

Jill Mansell har også skrevet et par stykker, som er oversat til dansk. Ellers er der tonsvis på engelsk.

Anmeld Citér

17. august 2020

Chihiroo

Jeg synes både Små Påsatte Brande af Celeste Ng (der er også en super god serie på Amazon Prime! en rød tråd er temaet moderskab, hvorfor det er også er ret hyggeligt barselslæsning) og Hvor Flodkrebsene Synger af Delia Owens minder om Normale Mennesker 

Anmeld Citér

17. august 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac

Jeg er vild med Lucinda Rileys bøger.

Lige nu læser jeg Kate Morton - urmagerens datter. Virkelig svær at lægge fra sig. 

Harry Potter ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.