Positiv ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2020

Mortilw

Så fandt jeg ENDELIG tidspunktet for min ægløsning 

Svagt positiv imorges men nu har jeg 

taget en meget positiv igen i dag kl 17:40.

vi havde sex 16:30, er det nok eller skal vi også være på over de næste dage? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2020

Barn3

Hej

Undskyld, men kom til at grine af dit opslag.

Mun anbefaling er-BLIV VED!

Men vi garanterer jo ikke,at det vil give et succes 

Held ig lykke!

Anmeld Citér

11. august 2020

ErDetSnartNU

Tillykke med den positive test =)

I forhold til om "det er nok" med sex i dag, så får du det næsten til at lyde som om at det er en sur pligt, der skal overstås Prøv at google lidt om, hvor længe ægget lever efter ægløsning, så får du en ret god idé om, hvor længe det giver mening at dyrke sex for graviditetens skyld 

Anmeld Citér

11. august 2020

Mortilw

Barn3 skriver:

Hej

Undskyld, men kom til at grine af dit opslag.

Mun anbefaling er-BLIV VED!

Men vi garanterer jo ikke,at det vil give et succes 

Held ig lykke!

Hvilken del fandt du morsom? 

Er udemærket klar over der ingen garanti er, men om det er før eller efter man tester positiv der er størst chance 

Anmeld Citér

11. august 2020

Mortilw

ErDetSnartNU skriver:

Tillykke med den positive test =)

I forhold til om "det er nok" med sex i dag, så får du det næsten til at lyde som om at det er en sur pligt, der skal overstås Prøv at google lidt om, hvor længe ægget lever efter ægløsning, så får du en ret god idé om, hvor længe det giver mening at dyrke sex for graviditetens skyld 

Det var nu skrevet ret hurtigt og ikke ment som en sur pligt.. 

har googlet en del men måske andre havde erfaringer omkring før eller efter ægløsning, hvor de havde gevinst  

Anmeld Citér

11. august 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har slet ikke læst op på det. Men har hørt at man tester positiv op til et døgn inden reel ægløsning og at ægget er levende i op til et døgn eller var det to.. så hvis jeg var jer, og især med så flot en positiv test, så ville jeg have sex igen i morgen og i overmorgen

Men er bestemt ikke ekspert og har ikke læst på emnet. 

Anmeld Citér

11. august 2020

Mortilw

SDD skriver:

Jeg har slet ikke læst op på det. Men har hørt at man tester positiv op til et døgn inden reel ægløsning og at ægget er levende i op til et døgn eller var det to.. så hvis jeg var jer, og især med så flot en positiv test, så ville jeg have sex igen i morgen og i overmorgen

Men er bestemt ikke ekspert og har ikke læst på emnet. 

Det har du nok helt ret i! Tak for dit svar  Vi hygger lidt ekstra de kommende dage og håber på en lillebror/lillesøster inden alt for længe 

Anmeld Citér

11. august 2020

Baby.mamma

Jeg tænkte præcis det samme ��

Nå! Men din frugtbare periode er ca. 3 dage FØR ÆL og 2 dage efter. Sæden kan overleve i 3-6 dage (ca). Så hvis du har æl nu kan du blive befrugtet med sæd fra da I havde sex flere dage forinden.  

Men sex hver anden dag er ikke en dum idé. Held og lykke med det 

Anmeld Citér

11. august 2020

Mortilw

Baby.mamma skriver:

Jeg tænkte præcis det samme ��

Nå! Men din frugtbare periode er ca. 3 dage FØR ÆL og 2 dage efter. Sæden kan overleve i 3-6 dage (ca). Så hvis du har æl nu kan du blive befrugtet med sæd fra da I havde sex flere dage forinden.  

Men sex hver anden dag er ikke en dum idé. Held og lykke med det 

Det lyder meget rigtigt  Nå men vi må se hvad der sker, i det mindste håber jeg på at have fundet ud af hvornår jeg har ægløsning, (efter fødsel har min mens været alt fra 28-35 dage) så ret ureglmæssig. 
men mon ikke vi rammer den på et tidspunkt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.