Hvad ville du skrive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2020

Anonym trådstarter

Min kammerat var ude for en ulykke for knap 2 mdr siden og har siden kæmpet sig tilbage til livet. Først nu må han modtage en buket blomster, og jeg vil skrive en hilsen.. - men blev pludselig Tom for ord. Hans familie kan læse kortet højt for ham, men det er ikke sikkert han vil forstå det. 

Kun de aller nærmeste må besøge ham, grundet tilstanden (og corona)

hvad pokker skriver jeg i det kort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2020

Sprit25

Hvor tæt er I? 

Hvis det var min kammerat ville jeg skrive: hej makker. Jeg elsker dig og jeg savner dig. Knus

Anmeld Citér

11. august 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hvor tæt er I? 

Hvis det var min kammerat ville jeg skrive: hej makker. Jeg elsker dig og jeg savner dig. Knus

Vi har kendt hinanden siden 2002, kort flirt og holdt ved som venner on/off siden. - 2 dage forinden ulykken var vi og vores børn (de kender hinanden fra skole og ses tit) samlet på camping.

Jeg elsker dog ikke manden, men holder meget af ham som menneske og ven.  

Anmeld Citér

11. august 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Vi har kendt hinanden siden 2002, kort flirt og holdt ved som venner on/off siden. - 2 dage forinden ulykken var vi og vores børn (de kender hinanden fra skole og ses tit) samlet på camping.

Ville skrive: god bedring min ven. Du er stærk fighter. 

Anmeld Citér

11. august 2020

Anonym

Anonym skriver:

Min kammerat var ude for en ulykke for knap 2 mdr siden og har siden kæmpet sig tilbage til livet. Først nu må han modtage en buket blomster, og jeg vil skrive en hilsen.. - men blev pludselig Tom for ord. Hans familie kan læse kortet højt for ham, men det er ikke sikkert han vil forstå det. 

Kun de aller nærmeste må besøge ham, grundet tilstanden (og corona)

hvad pokker skriver jeg i det kort?

Tænker ikke du behøver skrive så meget andet end måske et “ god bedring.  Jeg tænker på dig” .  

Anmeld Citér

11. august 2020

Ano18

“Mange tanker fra os”

Anmeld Citér

11. august 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Så ville jeg skrive: 

Tænker på dig! Glæder mig til at se dig igen. Knus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.