Uregelmæssig menstruation og “slimklump”

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2020

Mortilw

Hej! 

Jeg prøver at spotte min ægløsning men efter fødsel for 10 måneder siden har min menstruation været alt fra 28-35 dage. Jeg har prøvet med test men synes aldrig de bliver positive.. Sidste mens var 26/7 og igår kunne jeg så trække det her ud forneden..   Nogen der ved hvad det kan være? 

Har brugt ægløsningstest de sidste dage men ingen positive endnu. 
vi vil gerne være gravide med barn nummer to indenfor nærmeste fremtid, men det er ikke nemt når man ikke kan finde ud af hvornår tiden er? 

hvor længe gik der før jeres cyklus blev normal igen? 
før graviditeten har jeg altid fået den på minuttet på dag 28.

(Jeg ammede til han var 7 måneder) 

håber nogen kan hjælpe og undskyld for det lidt “klamme” billede ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Synes det ligner ægløsningsslim.. 

Og kan I ikke bare have sex hver anden dag? Så burde I da ramme tidspunktet 

Anmeld Citér

10. august 2020

Mortilw

Unicorn1 skriver:

Synes det ligner ægløsningsslim.. 

Og kan I ikke bare have sex hver anden dag? Så burde I da ramme tidspunktet 

Jo men mine ægløsningstest er negative.. og så synes jeg der var ekstremt meget, det fyldte måske 3-4 femkroner  

og jo, men sex hver 2. dag er meget herhjemme 

Anmeld Citér

10. august 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Mortilw skriver:

Jo men mine ægløsningstest er negative.. og så synes jeg der var ekstremt meget, det fyldte måske 3-4 femkroner  

og jo, men sex hver 2. dag er meget herhjemme 

Du kan sagtens have negativ test om formiddagen, positiv om eftermiddagen og negativ igen aften.. Derfor der er nogle, om tester 3 gange om dagen hver dag .. Så mit eneste råd er at sexe hver anden eller tredje dag .. Og jeg forstår dig godt.. Vi har squ heller ikke sex så ofte hehe.. Men når vi en dag begynder på barn nr. 2, så tænker jeg, at vi nok bliver nødt til at have sex 2-3 gange om ugen.. Det er den bedste metode til at ramme ægløsning 

Anmeld Citér

10. august 2020

Mortilw

Unicorn1 skriver:

Du kan sagtens have negativ test om formiddagen, positiv om eftermiddagen og negativ igen aften.. Derfor der er nogle, om tester 3 gange om dagen hver dag .. Så mit eneste råd er at sexe hver anden eller tredje dag .. Og jeg forstår dig godt.. Vi har squ heller ikke sex så ofte hehe.. Men når vi en dag begynder på barn nr. 2, så tænker jeg, at vi nok bliver nødt til at have sex 2-3 gange om ugen.. Det er den bedste metode til at ramme ægløsning 

Åh okay.. Hold da op  Så meget gider jeg dog ikke teste. Det må komme på et tidspunkt hvor vi forhåbentlig rammer så 

ja tænker også 2-3 gange om ugen er fint herhjemme !!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.