Nu drikker jeg fandme en guldbajer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

mariamiss6

Eller 2 rent faktisk, jeg er alene hjemme, og jeg har BRUG for den bajer og 10 mere tror jeg, men jeg nøjes med 2 lunkne Norrlnd guld.....

Hvad laver i andre her til aften.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

wamse

mariamiss6 skriver:

Eller 2 rent faktisk, jeg er alene hjemme, og jeg har BRUG for den bajer og 10 mere tror jeg, men jeg nøjes med 2 lunkne Norrlnd guld.....

Hvad laver i andre her til aften.......

Jamen skål til dig da 

Jeg kunne nu faktisk også godt have drukket en øl, men kun hvis den er is-kold. Jeg stener lidt over dagens strabadser, og om 10 min. ligger jeg og putter ved siden af min datter, så jeg kan flytte videre i morgen.

Anmeld

23. oktober 2009

Ansemusen

SKÅÅL Jeg fik min alkoholfrie glögg i dag mens kæresten drak rigtig glögg. Var en smule misundelig, men det var ganske okay! Og så med æbleskiver til  En lille forsmag på julehyggen!

Anmeld

23. oktober 2009

Tina2

He he, jeg har drukket to sommersby....

Vi har haft vores kammerat på besøg og set Vild med Dans. Har lige lagt en ORDENTLIG bunke vasketøj sammen og kigget lidt i skabet efter hvad jeg skal tage på imorgen, hvor jeg skal til fest med en masse lokale babes, jeg ikke kender (men forhåbentlig kommer til), det skal nok blive sjovt!!!

Anmeld

23. oktober 2009

Sees

Har haft besøg af paps, som har været her for at sætte min opvaskemaskine til .. LOOOOVELY
Så har jeg været i et laaaangt varmt bad, og nu sidder jeg i sofaen, med fødderne på bordet, 6 lys tændt for min afdøde svoger (Det er 6år siden idag), et glas hvidvin og fjernsynet kørende i baggrunden

Anmeld

24. oktober 2009

mariamiss6

aaaaaaaarh så e rjeg ikke den eneste pimper idag..... det var dejligt.....

Jeg skynder mig lige at drikke nummer 2, den er forhåbentlig blevet kølig nu, for nummer et lunkne norrlands guld, var bestemt ikke lækker, men ned kom den da hehe...

Anmeld

24. oktober 2009

mariamiss6

paniiiiiiik min guldbajer nummer 2 frøs til is, da jeg åbnede den, efter jeg havde forsøgt at køle den af i fryseren.... suk suk, nåh men kold, det er den altså....

Anmeld

24. oktober 2009

Sees

mariamiss6 skriver:

paniiiiiiik min guldbajer nummer 2 frøs til is, da jeg åbnede den, efter jeg havde forsøgt at køle den af i fryseren.... suk suk, nåh men kold, det er den altså....

Jamen så er den da blevet kold, ikk ?
Hvad brokker du dig over ?
Nå, nu vil jeg se dyner .. Skal jo snart op igen
Sov godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.