Det her er nok noget af det mest grænseoverskridende jeg har gjort..
Jeg er en pige på 22, som ikke kan have sex. Jeg lider af vaginisme (skedekramper) og har virkelig ikke meget håb igen. Jeg har haft 2 kæreste, som jeg virkelig har prøvet med, men det har ikke lykkes os, og derfor holdte forholdene heller ikke, da sex jo er en stor del af et forhold, for mange.
Jeg har været til lægen nogle år tilbage, som gav en henvisning til gynækolog. Jeg fik nogle øvelser med hjem.. De har ikke hjulpet.
Jeg har nu mødt denne her VIRKELIG søde fyr, og fortalt ham om mit problem. Jeg vil ikke sige, at han modtog det pænt.. Men lige nu er han støttende, og vil gerne have jeg får løst det her ‘problem’. Det kan jeg godt forstå, og det vil jeg også.. Men årh, hvor er det bare svært at tage til lægen med sådan et problem, for hvad skal lægen gøre? Og er der overhovedet håb forude? Kan jeg komme til at have sex, som mange andre, eller vil jeg bare være sådan her resten af mit liv? Jeg vil gerne stifte familie på et tidspunkt, og lige nu er det bare ikke muligt.. 
Andre der har prøvet noget lign, som evt vil dele deres erfaringer, og om de overhovedet kom videre?
Anmeld
Citér