Nogle der kender er sted...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
6 svar
3 synes godt om
31. juli 2020

AnoMor

... hvor man kan få indgraveret plekter og pleterbokse i Danmark ? 

Min bedste ven er guitarist i et metal band og jeg vil derfor gerne købe en plekter boks samt plekter med personlig hilsen til ham som en tak for er kanont godt venskab. 

i stil med det her. Men hvor jeg selv kan designe teksten. 

synes jeg har ledt nettet tyndt nu og kan umiddelbart kun finde amerikanske sider. 

er der nogen der kender nogen i Danmark ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
AnoMor skriver:

... hvor man kan få indgraveret plekter og pleterbokse i Danmark ? 

Min bedste ven er guitarist i et metal band og jeg vil derfor gerne købe en plekter boks samt plekter med personlig hilsen til ham som en tak for er kanont godt venskab. 

i stil med det her. Men hvor jeg selv kan designe teksten. 

synes jeg har ledt nettet tyndt nu og kan umiddelbart kun finde amerikanske sider. 

er der nogen der kender nogen i Danmark ? 

først fed idé :D  

dernæst tænker jeg at alt efter hvad materiale plekter er lavet af ville jeg snakke med guldsmejd..

jeg tænker at man kan betale sig fra at de indgraverer for en selv på ting der ikke er købt hos dem...

Anmeld Citér

31. juli 2020

AnoMor

Wampires skriver:

først fed idé :D  

dernæst tænker jeg at alt efter hvad materiale plekter er lavet af ville jeg snakke med guldsmejd..

jeg tænker at man kan betale sig fra at de indgraverer for en selv på ting der ikke er købt hos dem...

Tak 

jamen havde faktisk håbet på at finde det i træ da jeg synes det er flottest. Tror ikk en guldsmed indgraverer i træ? 

Anmeld Citér

31. juli 2020

MorTil3+

AnoMor skriver:

Tak 

jamen havde faktisk håbet på at finde det i træ da jeg synes det er flottest. Tror ikk en guldsmed indgraverer i træ? 

Hvis du googler ‘indgravering træ’ så kommer der adskillelige sider frem. 

Anmeld Citér

31. juli 2020

AnoMor

MorTil3+ skriver:

Hvis du googler ‘indgravering træ’ så kommer der adskillelige sider frem. 

Det er jeg klar over. Men de sælger ikke bokse og plekter og det er jo det er søger med indgravering som på billedet, men hvor jeg kan designe min egen tekst. 

Anmeld Citér

31. juli 2020

serinasmor

hvis du søger på etsy.com så kan du finde dem i lithaun, ungarn eller lignende på etsy kan du også se hvad andre kunder har skrevet om oplevelsen af tidligere handler  

Anmeld Citér

31. juli 2020

AnoMor

serinasmor skriver:

hvis du søger på etsy.com så kan du finde dem i lithaun, ungarn eller lignende på etsy kan du også se hvad andre kunder har skrevet om oplevelsen af tidligere handler  

Ja den side har jeg været inde på. Men ville gerne finde i Danmark  

men må nok bare bestille dem blanke også finde en der kan indgraverer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.