Hej kære mødre!
Det har intet med børn om at gøre, men jeg er i tvivl om hvad jeg skal gøre.
Jeg var i svømmestadion Danmark i lørdags med familien. Jeg er så inde på Facebook og kigge og ser, at de på deres side har lagt op, at de har fået at vide at der var en gæst i lørdags, der efterfølgende er blevet testet positiv for Corona.
Jeg tænker med det samme at der skylder jeg min arbejdsplads at informere dem om, så min leder kan tage stilling til om hun syntes jeg skal testes eller ej...evt blive hjemme indtil jeg kender svaret.... Jeg arbejder i plejesektoren og har med svage og syge ældre at gøre, så føler at jeg er forpligtet til at informer min leder....
Men det syntes min bedre halvdel ikke er nødvendigt. Hans argument er, at vi jo ikke ligefrem har kysset på personen og vi ved jo ikke om han var der, da vi var der. Han gør ikke noget. Jeg er startet på arbejde i mandags....
De skriver også på deres side, at Corona ikke kan overleve Klor og at de hele tiden spritter overflader over osv. Men alligevel...
Hvad tænker I?? Er jeg pjattet?? Eller burde jeg lige give min leder et kald. Jeg har fri idag så er ikke på arbejde idag.
Anmeld
Citér