Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
6 svar
2 synes godt om
28. juli 2020

MTM

Hej med jer!

Jeg tør simpelthen ikke tro det, så derfor kunne det være rart med jeres syn på sagen: Viser denne test to streger??

Jeg er så nysgerrig og har ikke kunnet lade være med at teste, selvom min testdag først er i overmorgen! Jeg har brugt en tidlig test, der kan påvise selv et meget lavt HCG-niveau. 

Dette er vores tredje IUI forsøg. Jeg har allerede taget to tests, der begge var negative. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2020

AnoMor

MTM skriver:

Hej med jer!

Jeg tør simpelthen ikke tro det, så derfor kunne det være rart med jeres syn på sagen: Viser denne test to streger??

Jeg er så nysgerrig og har ikke kunnet lade være med at teste, selvom min testdag først er i overmorgen! Jeg har brugt en tidlig test, der kan påvise selv et meget lavt HCG-niveau. 

Dette er vores tredje IUI forsøg. Jeg har allerede taget to tests, der begge var negative. 

Nej. Synes den er meget tydelig. 
tillykke 

Anmeld Citér

28. juli 2020

Baby.mamma

Jeg ser også en streg, tillykke 

Anmeld Citér

28. juli 2020

MTM

Tusind tak, AnoMor og Baby.mamma!! 

Jeg har gået rundt og kigget på testen hele dagen - og stregen er nu endnu mere tydelig <3 Der står godt nok på pakken at man skal kassere den efter 20 min. - men jeg gemmer den lidt endnu, for ellers mister jeg troen på at det virkelig er lykkedes?! 

Anmeld Citér

28. juli 2020

AnoMor

MTM skriver:

Jeg har gået rundt og kigget på testen hele dagen - og stregen er nu endnu mere tydelig <3 Der står godt nok på pakken at man skal kassere den efter 20 min. - men jeg gemmer den lidt endnu, for ellers mister jeg troen på at det virkelig er lykkedes?! 

Testen kan du ikke bruge til noget mere. Heller ikk selvom den bliver tydeligere. Men der er ihverfald ingen tvivl om at den er positiv 

Anmeld Citér

28. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Den er da positiv 

Anmeld Citér

28. juli 2020

Baby.mamma

MTM skriver:

Jeg har gemt mine fra 2009, 2011 og 2013 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.