Skive fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Dorthe1986

Ja ikke til at være gravide (endnu), men jeg var til scanning igår og det hele så faktisk fint ud, så det ser ikke ud til at jeg har pco, men jeg har jo stadig ikke haft menstruation i 8 mdr . Så de tog nogle ekstra blodprøver, deriblandt prolaktin. Hvis de så også er normale, så bliver vi hensvist til fertilitetsklinikken i Skive . Jeg føler mig bare så heldig over at vi allerede får lov at komme ind i systemet.

Nogen der har erfaringer med Skive Fertilitetsklinik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Bondepigen

Ja, vi har været der til undersøgelse...og det var meningen vi skulle i behandling, men vi blev gravide af os selv lige inden vi skulle igang...

Jørn Rolighed er bare så flink, så det kan du være helt tryg ved!!!

Pøj pøj med det...

Anmeld

26. oktober 2009

Dorthe1986

Det var da dejligt at i lige kunne blive det af jer selv. Det samme skete for min kusine Er glad for den positive melding omkring skive, det gør en lidt mere tryg.

Anmeld

26. oktober 2009

LouiseNielsen

Min onkel og hans kone har fået hjælp til begge deres børn i skive, og de har simpelthen været så glade for det..... De var utrolig trygge deroppe, og det var meget prof folk de havde med at gøre, og sammetid meget menneskelige mennesker.....

Anmeld

26. oktober 2009

Dorthe1986

Ej det lyder altså bare super Glæder mig helt vildt til at komme derned og få udredt hvad det er der lige er galt med min krop

Anmeld

26. oktober 2009

LouiseNielsen

Når man står i din sitiuation giver man nok ofte sig selv skylden for det hele er som det nu engang er. Hvilket min onkel og tante også gjorde. Deres skyldes en gammel blærebetændelse hun ikke havde fået behandlet (mener jeg det var) Og i Skive havde de været rigtig gode til at fortælle at de ik var de eneste, og at idag var det lige så normalt at have bøvl med at få børn lige når man ønsker det, som det er at lave dem på naturligvis....

Forstår godt du glæder dig, bliver rigtig spændende.... Held og lykke

Anmeld

27. oktober 2009

Bondepigen

Dorthe1986 skriver:

Det var da dejligt at i lige kunne blive det af jer selv. Det samme skete for min kusine Er glad for den positive melding omkring skive, det gør en lidt mere tryg.

Ja, jeg synes faktisk det var meget afslappende at være der. Jeg plejer ikke at slappe så godt af, men der er altså noget ved ham/dem der gør en dejlig rolig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.