Skilsmisse - hvordan rent praktisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
4 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2020

Anonym trådstarter

Vi er på vej ud i en skilsmisse. En pæn en af slagsen dog, og med enighed. 
Børnene går i Henholdvis børnehave og 0 klasse efter ferien. Bør man lige kort skrive til pædagogen/læreren om det, så de ved det, eller er det ligemeget? 

og en sidste ting. Hvis vi forældre er enige om fordeling af børn osv, behøver vi vel ikke inddrage familieretshuset eller andre instanser vel? ��‍♀️

på forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Vi er på vej ud i en skilsmisse. En pæn en af slagsen dog, og med enighed. 
Børnene går i Henholdvis børnehave og 0 klasse efter ferien. Bør man lige kort skrive til pædagogen/læreren om det, så de ved det, eller er det ligemeget? 

og en sidste ting. Hvis vi forældre er enige om fordeling af børn osv, behøver vi vel ikke inddrage familieretshuset eller andre instanser vel? ��‍♀️

på forhånd tak. 

I skal nok lige give besked til pædagoger/lærere. Ligeså meget til hvis børnenes adfærd ændre sig så ved de hvorfor og kan hjælpe dem  

nej hvis i er enige skal i ikke have fat i familieretshuset 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg vil sige, at det er vigtigt at orienter bh og skole, så de ved hvad der foregå i jeres børns liv.

Anmeld Citér

25. juli 2020

Hjemmegaaende

Selvfølgelig skal i give skole og BH besked

Anmeld Citér

25. juli 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg arbejder på en skole og i min klasse blev to hold forældre skilt for nylig og vi fik besked om det. Det er så ret at vide så man bedre kan hjælpe og forstå barnet hvis det bliver ked eller frustreret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.