Sexlegetøj, anbefaling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.825 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2020

Anonym trådstarter

Hvilke hjemmesider (og evt legetøj) kan I anbefale, hvis man er på udkig efter noget til at stimulere klitten? En god, kraftig klit-vibrator måske? 

Jeg er helt grøn på området, men hvis I kender en god, troværdig hjemmeside eller kan anbefale et eller flere gode stykker legetøj, evt et klit-legetøj som også kan bruges oppe er også en mulighed.

Kom hid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hvilke hjemmesider (og evt legetøj) kan I anbefale, hvis man er på udkig efter noget til at stimulere klitten? En god, kraftig klit-vibrator måske? 

Jeg er helt grøn på området, men hvis I kender en god, troværdig hjemmeside eller kan anbefale et eller flere gode stykker legetøj, evt et klit-legetøj som også kan bruges oppe er også en mulighed.

Kom hid 

Sinful.dk er en rigtig god hjemmeside. Kan kraftig anbefale en womanizer. den bruges kun udvendig.  

men hvis du kigger på hjemmesiden. Så kan du se forskellige vibratorer, deres primære funktioner Samt bruger anmeldelser

god fornøjelse 

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Kom hid 

https://www.sinful.dk/satisfyer-pro-penguin-next-generation-klitoris-stimulator

Den her frækkert er så god. Virker hver gang. Generelt er sinful en god side med legetøj, info og udklædning. 

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym

Kom hid 

Lelo Magic wand medium. Den er virkelig god, virkelig stærk i forhold til vibrationer. 
Sinful har vi også brugt.

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Kom hid 

vi køber på sinful. De har en god og overskuelig side. Og så er der alt hvad du kan tænke dig og til fair priser 

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Sinful.dk er en rigtig god hjemmeside. Kan kraftig anbefale en womanizer. den bruges kun udvendig.  

men hvis du kigger på hjemmesiden. Så kan du se forskellige vibratorer, deres primære funktioner Samt bruger anmeldelser

god fornøjelse 

Nu har jeg kigget på sådan en womanaizer, og den lyder interessant!  Men uden berøring siger de/står der? Så klitten skal ikke "ind" i det hul der? for hvis man bare holder den på lidt afstand, så tænker jeg om stimuleringen stopper, når man bruger den sammen med manden, og man ikke kan holde den stille ud fra klitten imens, hvis man er i bevægelse. Okaj, det lyder indviklet, så jeg ved ikke om det er forståeligt, det jeg skriver? 

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

https://www.sinful.dk/satisfyer-pro-penguin-next-generation-klitoris-stimulator

Den her frækkert er så god. Virker hver gang. Generelt er sinful en god side med legetøj, info og udklædning. 

Den ser meget speciel ud, hold op hvor er jeg bare uviden inden for det område her Jeg kan læse at den skulle være ret så god! Men hvordan funderer den? Skal klitten ind i hullet?  er der sug i den? Og hvis ikke nogen af delene, og man bare holder den ud fra klitten uden at berøre, er det så ikke svært at blive stimuleret hvis man er i bevægelse og man ikke holder pingvinen ud fra klitten hele tiden?  

Hvor kraftig vil du sige den er? 

Anmeld Citér

24. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Nu har jeg kigget på sådan en womanaizer, og den lyder interessant!  Men uden berøring siger de/står der? Så klitten skal ikke "ind" i det hul der? for hvis man bare holder den på lidt afstand, så tænker jeg om stimuleringen stopper, når man bruger den sammen med manden, og man ikke kan holde den stille ud fra klitten imens, hvis man er i bevægelse. Okaj, det lyder indviklet, så jeg ved ikke om det er forståeligt, det jeg skriver? 

Altså dem jeg har er i berøring og klitten bliver netop suger ind i og pulserer samtidig.  

Det er den her jeg altid bruger. Og er yderst tilfreds 

https://www.sinful.dk/womanizer-liberty-klitoris-stimulator

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Altså dem jeg har er i berøring og klitten bliver netop suger ind i og pulserer samtidig.  

Det er den her jeg altid bruger. Og er yderst tilfreds 

https://www.sinful.dk/womanizer-liberty-klitoris-stimulator

Nåå, okaj, så har jeg nok misforstået beskrivelsen. Super !  Den suger vel ikke så meget at den kan sidde fast af sig selv, vel? :-D

Anmeld Citér

24. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Nåå, okaj, så har jeg nok misforstået beskrivelsen. Super !  Den suger vel ikke så meget at den kan sidde fast af sig selv, vel? :-D

Haha nej dog ikke. Men så tror jeg altså også det ville gøre ondt.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.