Andre som skal igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2020

Anonym trådstarter

Nu er der bestilt en portion strimmeltest på nettet, og så er vi ved at være klar til at starte projekt baby! Wauw, det er lidt vildt 

Er der andre herinde, som skal til at begynde nu? Eller måske er igang, og vil fortælle lidt om jeres forløb indtil nu? 

Måske ender nogle af os i en online terminsgruppe, det kunne da være lidt hyggeligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2020

Anonym

Herhjemme er det en lille måned siden, at vi gik igang med “projekt baby nr 2”.. Jeg havde hormonspiral som jeg fik taget ud i slutningen af juni, hvorefter min menstruation kom som planlagt.. Hvis min cyklus er som den plejer (26 dage) så burde den komme igen i morgen - men jeg har alle symptomer på at jeg er gravid, har dog kun negative test indtil videre .. Men jeg går i spænding og  

kan overhovedet ikke holde vente tiden ud  Og hvis jeg ikke er gravid er det virkelig irriterede med alle symptomerne 

Anmeld Citér

2. august 2020

Anonym

Vi har også startet PB 

Det er vildt surrealistisk at tænke på. Dog med lidt usikkerhed i maven, jeg smed p-pillerne i november 19 og har haft meget uregelmæssig (nærmest ikke eksisterende) menstruation. 

Har en kæmpe bunke af alle test, men har ikke fundet ægløsningen endnu. (Testet hele juli) 

Men blev gjort opmærksom på at man ikke bør bruge morgenurin til ægløsningstest 

Krydser fingre for det ikke tager alt for lang tid

Anmeld Citér

3. august 2020

Enmere20

Hej, jeg er ny herinde og fik fjernet min hormon spiral 1 juli. Uventet fik jeg menstruation d.3 juli og har endnu ikke fået menstruation endnu. Test i går siger negativ, men da jeg ikke ved hvor lang min cyklus er, så er jeg i tvivl om jeg reelt er gået over tid i forhold til menstruation 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.