Bryllups gave til kræftsyg far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
3 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2020

Anonym trådstarter

Hej med jer. 

Min far er lige blevet diagnosticeret med lungekræft og vi ved ikke endnu præcist hvor slemt det står til med spredning, mulig operation osv.

Af samme årsag skal ham og hans kæreste gennem mange år giftes om 14 dage. Han har spurgt om mig og min kone vil komme med på rådhuset som vidner sammen med hans 2 børnebørn. 

Men hvad pokker giver man sin far/papmor i bryllupsgave til sådan en lejlighed hvor de skal giftes fordi han måske ikke er her om 2 år??

Det materielle betyder jo ingenting mere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2020

drabo

Profilbillede for drabo

En oplevelse sammen med jer. Måske end weekend i sommerhus, og gerne inden alt for længe for lungekræft kan desværre gå meget hurtigt ned ad bakke selv med gode start diagnoser. Så det er med at nyde tiden sammen nu her.

Anmeld Citér

21. juli 2020

Sprit25

Jeg tænker tid med jer. Grill i haven, kaffe på en hverdag, et løfte om I altid vil være der for hans nye kone 

Anmeld Citér

21. juli 2020

1518

Det gør mig ondt at høre om din far 

Et klippekort - enten til tid sammen med jer (f.eks. “Vi kommer forbi med eftermiddagskaffen”, en tur i skoven osv.) eller til hjælp derhjemme (f.eks. klipning af hæk, male træværk, pudse vinduer osv.). Eller måske begge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.