Priser på bakken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2020

Anonym trådstarter

Jeg kan se, at man kan betale kontant ved hver forlystelse, hvilket måske er det, vi skal benytte os af i stedet for turkort, hvis det er billigere (det er selvfølgelig billigere i længden med turkort). Men hvad koster det pr. forlystelse, ved I det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg kan se, at man kan betale kontant ved hver forlystelse, hvilket måske er det, vi skal benytte os af i stedet for turkort, hvis det er billigere (det er selvfølgelig billigere i længden med turkort). Men hvad koster det pr. forlystelse, ved I det? 

Priserne står på deres hjemmeside under hver forlystelse.  

Anmeld Citér

19. juli 2020

Justthinking

Vi gav 30 pr person for Polyppen i går. 
Ellers findes der jo humørkuponner  

Anmeld Citér

19. juli 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

priserne sidst vi var der svinger fra 10 kr til 40 kr :)

man når hurtigt op til prisen for et turkort synes jeg :)

hver forlystelse kan man tage 10 ture med armbåndet så hvis vi siger det er 20 kr i gennemsnit så er det tjent ind bare med en forlystelse :)

HUSK at det er 10% billigere at bestille det online inden turen hvis I ved hvad dag i tager derind :D

Anmeld Citér

19. juli 2020

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Du kan melde dig ind på Bakken plus, så får du turkort til billigere penge... det kan ikke svare sig at betale kontant... medmindre man ved, at man “kun” skal prøve få forlystelse en gang... 

Anmeld Citér

21. juli 2020

sandramor

mine to piger og jeg har lige været på Bakken i dag. Jeg købte en pakke hvor vi fik turbånd og madbillet(forskellige restauranter hvor du kan vælge mellem forskellige menuer og en sodavand) jeg gav 309kr pr stk. så det synes jeg var okay.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.