18 dage over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
4 svar
1 synes godt om
18. juli 2020

Sussie1991

Hej��

Jeg er nu gået 18 dage over forventet menstruation og testene viser stadig negativ.
Min læge sagde i sidste fredags at jeg skulle vente en uge med en ny test, hvilket jeg har gjort. Nu er min læge så gået på ferie og henviser kun til lægevagten. Så jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op. 
Min cyklus har altid været til at regne med og nogenlunde præcis. 
Har heller ikke hørt om nogen der er gået så lang tid over, uden positivt svar.

Har i hørt noget lignede? Eller har i gode råd til hvad jeg skal stille op. �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2020

Rockertand

Sussie1991 skriver:

Hej��

Jeg er nu gået 18 dage over forventet menstruation og testene viser stadig negativ.
Min læge sagde i sidste fredags at jeg skulle vente en uge med en ny test, hvilket jeg har gjort. Nu er min læge så gået på ferie og henviser kun til lægevagten. Så jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op. 
Min cyklus har altid været til at regne med og nogenlunde præcis. 
Har heller ikke hørt om nogen der er gået så lang tid over, uden positivt svar.

Har i hørt noget lignede? Eller har i gode råd til hvad jeg skal stille op. �� 

Du skal bare blive ved med at vente. Der er intet akut i din situation, så der er ingen grund til at kontakte lægevagten.

Anmeld Citér

18. juli 2020

Sussie1991

Rockertand skriver:

Du skal bare blive ved med at vente. Der er intet akut i din situation, så der er ingen grund til at kontakte lægevagten.

Ventetiden er bare svær. Ved ikke hvor længe jeg der skal gå mellem testene. Nej det ved jeg, havde nu heller ikke tænkt mig at kontakte lægevagten. :-)

Anmeld Citér

18. juli 2020

Rockertand

Sussie1991 skriver:

Ventetiden er bare svær. Ved ikke hvor længe jeg der skal gå mellem testene. Nej det ved jeg, havde nu heller ikke tænkt mig at kontakte lægevagten. :-)

Test x 1 i ugen.

Anmeld Citér

18. juli 2020

01_mutte

Jeg har et par gange hoppet en cyklus over.. Vildt underligt, men min læge fra fertilitetsklinikken siger det faktisk sker ret tit. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.