Aktivitetskort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.445 visninger
25 svar
13 synes godt om
17. juli 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

er der nogen der har fundet et Danmarkskort hvor diverse zoo, forlystelsesparker osv ALLE er markeret ved de byer de ligger tæt ved så man kan få et samlet overblik over hvad der efterhånden er?

synes det er svært at finde et samlet overblik nogen steder...

Jeg sidder og er ved at planlægge sommeren 2021 hvor vi skal på lang tur.. vi er fastsat på Legoland og Lalandia Billund men udover det er jeg ret blank...

da jeg selv var barn boede jeg i Jylland så vi kørte "bare" (stakkels min far må have været så træt) til grenen og så tog en tur nedad inden vi tog færgen til Sjælland til familien der...

Så det var grenen, overnattede et sted deroppe, så videre ned til bl.a. Møns klint og akvariet hvor man kunne klappe fiskene...

hvad hedder nu det der kalkbrud hvor man kunne se og røre fosilerne?? og er det stadig muligt?

uhh der er også de der huler hvor der var flagermus og de modnede vin og ost.. hvor var det nu det var henne...

håber der måske er nogen der er lidt mere opdaterede med mulighederne end mig.. mine minder er fra 1990 så der er nok sket lidt siden dengang...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2020

Sprit25

Det tror jeg ikke eksisterer. Hvorfor planlægger du allerede sommeren næste år

Anmeld Citér

17. juli 2020

Wampires

Sprit25 skriver:

Det tror jeg ikke eksisterer. Hvorfor planlægger du allerede sommeren næste år

Fordi der skal spares op og planlægges meget detaljeret hvis det skal være en succes for os allesammen...

jeg kan se at der er nogle campingpladser der laver deres eget for nærområdet så måske jeg kan få samlet et selv hvis jeg søger efter dem...

kan bare huske der var et da jeg var barn men det er også mange år siden 

Anmeld Citér

17. juli 2020

Meyer

Profilbillede for Meyer

Tror det er Fakse kalkbrud du tænker på  det har stadig åben. Man kan gratis gå rund selv, og så er der et museum.

Men hensyn til hylder, mon det er Mønsted kalkgruber du tænker på. 

Anmeld Citér

17. juli 2020

Wampires

Meyer skriver:

Tror det er Fakse kalkbrud du tænker på  det har stadig åben. Man kan gratis gå rund selv, og så er der et museum.

Men hensyn til hylder, mon det er Mønsted kalkgruber du tænker på. 

Ja til Mønsted kalkgruber :D fandt den lige efter jeg havde sendt opslaget 

Møns Klint var den anden med de der store hvide kanter... kan huske det var en kæmpe oplevelse for mig som barn at se det..

Anmeld Citér

17. juli 2020

2017morigen

Hvor gamle er børnene som skal med og har de nogle specielle interesser?

Er det lidt ældre børn kan jeg anbefale fængslet i Horsens.

Anmeld Citér

17. juli 2020

Wampires

2017morigen skriver:

Hvor gamle er børnene som skal med og har de nogle specielle interesser?

Er det lidt ældre børn kan jeg anbefale fængslet i Horsens.

De bliver hhv. 10, 3 og 1 år når vi skal afsted :)

uhh den store savner turen til Bakken vi plejede at have hvert år og elsker Lego.. derfor Legoland da han har snakket om det de sidste 5 år at han gerne vil se og opleve det :D

lalandia er fordi det også er i Billund og lidt billigere at bo i til at vi kan tage på ture ud derfra.. og ja så er de to på 10 og 3 vilde med vand.. det samme er jeg, imens manden ikke er så vild med det men lalandia har jo netop meget andet end bare vandland...

Anmeld Citér

17. juli 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac
Wampires skriver:

De bliver hhv. 10, 3 og 1 år når vi skal afsted :)

uhh den store savner turen til Bakken vi plejede at have hvert år og elsker Lego.. derfor Legoland da han har snakket om det de sidste 5 år at han gerne vil se og opleve det :D

lalandia er fordi det også er i Billund og lidt billigere at bo i til at vi kan tage på ture ud derfra.. og ja så er de to på 10 og 3 vilde med vand.. det samme er jeg, imens manden ikke er så vild med det men lalandia har jo netop meget andet end bare vandland...

Der er lige åbnet WOW park lige ved siden af Lalandia. Det er mega sjovt!!! 

Anmeld Citér

17. juli 2020

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Givskud zoo ligger ikke ret langt fra Billund og er bestemt også et besøg værd ��

Anmeld Citér

17. juli 2020

fehår

Vi er ret begejstrede for Jesperhus, men vi har så heller ikke prøvet ret meget andet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.