Anonym skriver:
Hej alle i forummet
hvad gør man ?
Jeg lever i et ægteskab hvor jeg faktisk er glad. Jeg føler mig lykkelig og har en skide god mand.
Jeg har dog et kæmpe crush på min chef.
Der kommer ikke til at ske noget med chefen, vi er begge gift og tror han er så sød overfor alle som han er ved mig. Vi snakker sammen hver dag og han er meget opmærksom og siger somme tider ting, hvor man kan tænke om han også tænker noget han ikke må, men om jeg bare lægger for meget i det fordi jeg har et crush. Og jeg vil helst ikke have der nu når jeg er gift. Jeg føler jeg behandler min mand dårligt.
Jeg har mega dårlig samvittighed overfor min mand. Vores liv.
Og elsker mit arbejde.
Går sådan noget over af sig selv 
Nogle der har prøvet det ?
Jeg ville lukke af for det og når de følelser kom frem, så tage gnisten med hjem til manden. Hvis det fx var dig forleden m det indlæg hvor din chef havde sagt noget evt sødt til dig, så ikke engang begynd at analyser det, fordi det er ligegyldigt hvad han mener / ikke mener. Stop dine tanker og dig selv.
Alternativt spørg dig selv - vil jeg miste min mand og undvære ham til fordel for noget der formentligt ikke bliver til noget - og er svaret ja, så gå fra din mand først og afslut alt. Er svaret nej, så som sagt arbejd med at stoppe alle tanker om noget dybere. Fordi ift det seksuelle er det jo normalt at tænde på andre, så længe du “spiser” hjemme og lige det behøver du jo ikke have dårlig sam over så længe du ikke agerer på det.
Der hvor du er nødt til at stoppe er når det går ud over de tanker. Hvis du begynder forestille dig en relation med ham og overvejer krydse grænsen. Prøv at holde afstand fra ham så vidt muligt og ikke flirte tilbage eller lægge op til noget som vil drive din fantasi den modsatte retning.
Husk på hvad du har og at du er glad.
Anmeld
Citér