10 dage til termin. Kæresten kontakter andre kvind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.006 visninger
13 svar
23 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2020

Anonym trådstarter

Hvad ville du gøre hvis din kæreste gennem 9 år, og snart 3 børn sammen med termin om 10 dage, skrev til andre kvinder som du har opdaget før. 
Og nu igen (Igår) har kontaktet en kvinde og sagt hun skylder en date og så endda også sagt at han ikke er i forhold.

kvinden har kontaktet mig via Messenger og sendt screnshot af samtalen. 
min kæreste og jeg står offentligt i forhold på fb.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2020

Anonym

Jeg var blevet edderspændt rasende og havde smidt ham ud... 

Anmeld Citér

12. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hvad ville du gøre hvis din kæreste gennem 9 år, og snart 3 børn sammen med termin om 10 dage, skrev til andre kvinder som du har opdaget før. 
Og nu igen (Igår) har kontaktet en kvinde og sagt hun skylder en date og så endda også sagt at han ikke er i forhold.

Havde smidt ham ud på stedet. Specielt hvis det ikke er første gang. 

Anmeld Citér

12. juli 2020

Anonym

Jeg var smuttet. Det er simpelthen respektløst og ikke min tid og kærlighed værd. Han virker fuldstændig fra den når han kan gøre sådan noget med en høj gravid kæreste derhjemme. 

Anmeld Citér

12. juli 2020

Anonym

Tjaa han er jo far til de mindste. Brug ham til at aflaste dig i den sidste tid. 

Forklar ham at når du har født må i jo finde en løsning. Smider du han ud nu står du med 2 børn og 1 på vej alene. (svigtet er jo Maks)

Jeg ville personligt begynde idag med at finde en løsning for din fremtid. Hvor han jo selvfølgelig ikke er en del af det. Det har han jo gentagne gange bevist han ikke er værd at samle på. 

Anmeld Citér

12. juli 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Som en anden skriver, så ville jeg også begynde at finde en løsning for at leve selv, og så begynde at sige til mig selv, at vi ikke er kærester mere.. Og så lade ham hjælpe til med baby den første tid.. 

Og når jeg så havde alting op plads med at bo selv, og jeg var klar til det (altså overskudsmæssigt efter fødsel osv.), så ville jeg flytte og aldrig tage ham tilbage.. 

Var det sket en enkelt gang, og han fortrød og angrede, så kunne vi arbejde på vores forhold.. Men når det er sket før, så ville jeg aldrig tilbage ham.. 

Dog tror jeg måske alligevel også, at jeg ville ryge lige i hovedet på ham nu og sige, hvor stort et udskud, han er (selvom jeg ville ønske, at jeg kunne holde masken og planlægge alting bag hans ryg)

Anmeld Citér

12. juli 2020

Anonym

Jeg vil fortælle ham hvor skuffet og ked af det han har gjort mig og hvis det lige som i dit tilfælde ikke er først gang ville jeg slutte vores forhold i dit tilfælde er der børn indblande og lige mange hvor stor idiot han er blev i nødt til af sammeabjed om jeres børn selvom om i kommer til at leve hver for sig det fortjener jeres børn!!

Anmeld Citér

12. juli 2020

Anonym

Det kunne have været mit opslag det der. Har været igennem det samme og har givet chancer på chancer og han ændre sig aldrig for han bliver ved. Og han ved jo jeg tilgiver ham hver gang. Det bliver aldrig anderledes og jeg sidder her endnu 4 år senere hvor han gjorde det for første gang mens jeg var gravid. Jeg er også ved at forberede mig på at gå. Jeg vil ikke leve resten af mit liv på denne måde

Anmeld Citér

12. juli 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ej hvor er det dog uretfærdigt Hvad siger han til billedet? 

Taget din situation i betragtning vil det jo besværliggøre det hele ikke kun for dig men også de andre børn, hvis han skal ud lige nu. 
Hvis det var mig ved jeg ikke selv hvad jeg ville gøre. Jeg har aldrig stået i situationen. Jeg ved at mit netværk ikke ville være stærkt nok til at jeg kunne stritte ham ud før end baby var en måned eller mere. Mine hormoner nok ej heller. 

Men hvor er det dog godt at kvinden kontaktede dig i stedet for at se den anden vej. 

Kæmpe krammer til dig jeg håber at du har et fantastisk netværk, som kan støtte dig, hvad end du beslutter dig for. 

Anmeld Citér

12. juli 2020

Anonym

Jeg havde fortalt ham,han var en røv med øre, også var han blevet smidt ud, på røv og albuer omgående. 

Det er altså ikke værre end man selv gør det til, at være alene med sine børn. 

Er selv alene med 4 stk, og det har aldrig været nemmere.

Du og dine børn fortjener simpelthen bedre og mere end det der, og han stopper aldrig, når har har gjort det før. 

Er det det, du vil lære dine børn? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.