Hejsa.
er der andre end mig der er /har været nede med stress hvor det er parforholdet der har den største skyld i stress?
jeg har længe gået og været rigtig ulykkelig i mit forhold. Blandt andet pga hans måde at behandle mig på. Det har været konstant brokkeri ober småting, skælden ud ( har følt mig som et lille barn) , stikpiller om hvad jeg har gjort galt, kan være måden jeg har lagt vasketøjet sammen på, måsen jeg har hængt vasketøjet op på og mange flere små stikpiller. Dernæst har han taget mig forgivet, ingnorerer mig ( tøsefornærmet) hvis han ikke er enig med mig i en diskussion vi har. Og der er så mange flere ting
han viser heller ikke kærlighed, samtidig med at han har skrevet med andre piger bag min ryg. Har følt et kæmpe Press så længe . Har længe ikke følt mig noget værd , ulykkelig og været ked af det stortest hele tiden. Pludselig siger Han at Han ikke elsker mig på samme måde mere men vil forsøge for bores børns skyld. Filmen knak og jeg blev sygemeldt med stress.
når jeg læser alt det her igennem kan jeg jo godt se at jeg burde væk. Men har brug for et spark til at tage skridtet 
undskyld det blev så rodet
Anmeld
Citér