Angående stress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli 2020

Anonym trådstarter

Hejsa. 
er der andre end mig der er /har været nede med stress hvor det er parforholdet der har den største skyld i stress? 
jeg har længe gået og været rigtig ulykkelig i mit forhold. Blandt andet pga hans måde at behandle mig på. Det har været konstant brokkeri ober småting, skælden ud ( har følt mig som et lille barn) , stikpiller om hvad jeg har gjort galt, kan være måden jeg har lagt vasketøjet sammen på, måsen jeg har hængt vasketøjet op på og mange flere små stikpiller. Dernæst har han taget mig forgivet, ingnorerer mig ( tøsefornærmet) hvis han ikke er enig med mig i en diskussion vi har. Og der er så mange flere ting  han viser heller ikke kærlighed, samtidig med at han har skrevet med andre piger bag min ryg.  Har følt et kæmpe Press så længe . Har længe ikke følt mig noget værd , ulykkelig og været ked af det stortest hele tiden. Pludselig siger Han at Han ikke elsker mig på samme måde mere men vil forsøge for bores børns skyld.  Filmen knak og jeg blev sygemeldt med stress. 

når jeg læser alt det her igennem kan jeg jo godt se at jeg burde væk. Men har brug for et spark til at tage skridtet 

undskyld det blev så rodet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2020

Nielsen333

Måske er det hjælp og omsorg du har brug for, og ikke et spark. Jeg synes faktisk du skal prøve at tale med Lev uden vold, de har en tlf linje der hedder 1888. Det kunne godt lyde som om han har udsat dig for psykisk vold, i og med han nedgør og kontrollerer din måde at gøre tingene på. 

Anmeld Citér

12. juli 2020

Anonym trådstarter

Nielsen333 skriver:

Måske er det hjælp og omsorg du har brug for, og ikke et spark. Jeg synes faktisk du skal prøve at tale med Lev uden vold, de har en tlf linje der hedder 1888. Det kunne godt lyde som om han har udsat dig for psykisk vold, i og med han nedgør og kontrollerer din måde at gøre tingene på. 

Tak for dit svar. Jeg vil prøve at kontakte dem når jeg får modet til det. Det er svært 

Anmeld Citér

12. juli 2020

Nielsen333

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Jeg vil prøve at kontakte dem når jeg får modet til det. Det er svært 

Såvidt jeg ved kan du være helt anonym, så synes bare du skal kaste dig ud i det så snart du har tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.