Ferie i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2020

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Vi elsker at besøge Frilandsmuseet. Helst når vejret er godt. Det er så dejligt et sted. 

Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2020

Anonym trådstarter

Øboen skriver:

Hvis i vil på museum, så bestil tid i rigtig god tid. Vi er på besøg hos svigerforældrene nu her og alle de ting vi gerne vil se lukker ikke flere ind, fx skelettet af T-REX og experimentariet. Vi var forbi Zoo forleden og der var vanvittig kø ned af gaden, jeg er nok stadig lidt corona-forskrækket, så vi besluttede hurtigt at vi ikke skulle derind i ferien. 

Tak vi havde også tænkt på experimentariet

Anmeld Citér

12. juli 2020

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Altså der er jo fx en masse spændende museer i kbh (hvis nu vejret er dårligt). Nationalmuseet, Arbejdermuseet og Zoologisk museum er ret børnevenlige for at nævne nogen 

Ellers er Experimentarium også super spændende for både børn og voksne.

Hvis I vil lidt ud af byen og har bil, så kan I tage på Vestegnen og lede efter nogle af De seks glemte kæmper (prøv at Google det).

Af spisesteder i København kan jeg varmt anbefale madklubben, de har mange forskellige restauranter inden for flere forskellige genrer. Og hvis børnene er til sushi er sticks'n'sushi mega godt (men også i den højere del rent prismæssigt). Og så er der jo desserthuset der laver fantastiske "freakshakes" og kager. 

Tak

Anmeld Citér

12. juli 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Tak

Frilandsmuseet er fantastisk 

Anmeld Citér

12. juli 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Frilandsmuseet er fantastisk 

Kan du fortælle lidt mere om det? Hvad i synes der gjorde det fantastisk ? 

Anmeld Citér

12. juli 2020

norasfamilie

Hej.

Jeg bor i Nyboder i København med min familie, så her er mine gode tips:

Spisesteder: Bottega Barlie, Pluto, Pizzahjørnet, The Laundromat Cafe, Nyboders Køkken, og så er der self reffen med masser af madboder. 

Hvis I er til at gå ture, vil jeg anbefale Kastellet, Østre Anlæg, Kongens Have og Christania. 

Hvis det er godt vejr og I vil bade, så Ofelias plads eller Nordhavn, og hvis I hellere vil have sand, så Svanemølle strand. 

Af aktiviteter så Tivoli, Den blå planet, Experimentariet og Escape room

God tur

Anmeld Citér

12. juli 2020

lineog4

Hvad er den 9 årige til?  Og skal det være i Kbh eller må det godt være lidt væk?

Anmeld Citér

12. juli 2020

Babilooo

Teknisk museum er også interessant. Det kan kombineres med Kronborg. Ligger jo selvsagt lidt udenfor Kbh centrum 

Anmeld Citér

13. juli 2020

Anonym trådstarter

norasfamilie skriver:

Hej.

Jeg bor i Nyboder i København med min familie, så her er mine gode tips:

Spisesteder: Bottega Barlie, Pluto, Pizzahjørnet, The Laundromat Cafe, Nyboders Køkken, og så er der self reffen med masser af madboder. 

Hvis I er til at gå ture, vil jeg anbefale Kastellet, Østre Anlæg, Kongens Have og Christania. 

Hvis det er godt vejr og I vil bade, så Ofelias plads eller Nordhavn, og hvis I hellere vil have sand, så Svanemølle strand. 

Af aktiviteter så Tivoli, Den blå planet, Experimentariet og Escape room

God tur

Mange tak for alle dine gode forslag 

Anmeld Citér

13. juli 2020

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Hvad er den 9 årige til?  Og skal det være i Kbh eller må det godt være lidt væk?

Den 9årige er til lidt af værdet, ja det må det gerne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.