Nyt nøglekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2020

Anonym trådstarter

Jeg har ventet 15 dage på nyt nøglekort (NemID) nu. Det plejer at komme efter en uge. Nu kan jeg ikke tilgå noget da jeg har brugt de sidste 20 nøgler. Har i prøvet at der er gået så længe? Lidt træls når jeg står og skal på ferie på lørdag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2020

Soonmom

Til næste gang så installerer appen til mobilen, så behøver du ingen nøgler (dog to stk til aktivering første gang).

Jeg skulle hente mit på borgerservice, så tænker du kan gå derind

Anmeld Citér

9. juli 2020

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Til næste gang så installerer appen til mobilen, så behøver du ingen nøgler (dog to stk til aktivering første gang).

Jeg skulle hente mit på borgerservice, så tænker du kan gå derind

Det må jeg få gjort. Men de plejer bare at sende et nyt når der er 20 nøgler tilbage og så plejer det at passe meget godt med at der går en uges tid. Jeg kan desværre ikke nå på borgerservice pga arbejde i morgen. 

Anmeld Citér

9. juli 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det må jeg få gjort. Men de plejer bare at sende et nyt når der er 20 nøgler tilbage og så plejer det at passe meget godt med at der går en uges tid. Jeg kan desværre ikke nå på borgerservice pga arbejde i morgen. 

Du kan ikke få lov til at smutte i din pause? Min mand prøvede det samme og skulle hente det i borgerservice.

Anmeld Citér

9. juli 2020

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Du kan ikke få lov til at smutte i din pause? Min mand prøvede det samme og skulle hente det i borgerservice.

Jeg arbejder i en anden kommune end min egen. Skal man ikke hente på sin egen borgerservice? Møder man bare op eller tror du jeg skal ringe i forvejen? 

Anmeld Citér

9. juli 2020

Anonym skriver:

Jeg arbejder i en anden kommune end min egen. Skal man ikke hente på sin egen borgerservice? Møder man bare op eller tror du jeg skal ringe i forvejen? 

Jo sin egen kommune. Han dukkede bare op i sin pause. 

Anmeld Citér

9. juli 2020

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jo sin egen kommune. Han dukkede bare op i sin pause. 

Tak, det må jeg gøre. 

Anmeld Citér

9. juli 2020

Anonym skriver:

Tak, det må jeg gøre. 

Husk at have billede id med

Anmeld Citér

10. juli 2020

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Anonym skriver:

Vær lige opmærksom på at man skal bestille tid for at komme på borgerservice rigtig mange steder i disse corona tider. Vi har lige fået lavet pas og der var 14 dages ventetid for at få en tid. I min kommune må man absolut ikke bare dukke op. Men jeg ved jo ikke hvordan det er i din kommune.

Anmeld Citér

10. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har ventet 15 dage på nyt nøglekort (NemID) nu. Det plejer at komme efter en uge. Nu kan jeg ikke tilgå noget da jeg har brugt de sidste 20 nøgler. Har i prøvet at der er gået så længe? Lidt træls når jeg står og skal på ferie på lørdag 

Jeg har ikke brugt nøglekort i flere år.  Kan anbefale at du henter appen nøglekort. Eller bestiller en nøgleposter i steder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.