Tanker om Min mand med en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.938 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2020

Anonym trådstarter

Det er måske et lidt spøjst spørgsmål, og jer der er helt klart imod den slags må selvfølgelig gerne svare, men er måske lige så meget interesserede i svar fra folk, der har stået i dilemmaet, eller har haft en trekant med deres partner og en anden eller på anden vis haft noget seksuelt - aftalt - med en tredje part.

Det er bare fordi jeg har en ret stærk fantasi omhandlede min mand der har sex med en anden kvinde. Altså som i når jeg fantaserer når jeg "gør det selv", så er det det, jeg tænker på, og det tænder mig helt vildt. Bare at skrive det her giver mig vildt meget lyst til ham.

Men hvordan ved man, om det bare er noget man synes er frækt ved tanken, eller om det er noget, man også ville synes var frækt IRL? Altså min tanke var hvis det nogensinde skulle ske i virkeligheden, at det skulle være noget med vi fandt en sammen, en vi ikke kender, og ikke en vi skal opbygge en relation til ellers. Og så ville jeg kigge på, ikke for at være kontrollerende, men fordi det ligesom er hele pointen, tanken om at se/høre ham med en anden. Måske endda selv deltage?

Men jeg aner ikke, om jeg ville synes om det, hvis det skete rigtigt. Hvordan finder man ud af det? Hvad er jeres erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2020

Anonym

Jeg tænker at hvis det er en fantasi du ikke kan få ud af hovedet så er det vel at give det et forsøg. Tror det er vigtigt at dig og din mand har talt om jeres begges grænser godt igennem inden i går igang. Og så skal du være klar på at hvis der kommer nogle uventede følelser omkring jalousi efterfølgende, så må du ikke blame din mand. Du kan selvfølgelig fortælle ham om det men han må ikke blive holdt “nede” af skyld. Så skal du være klar på bare at komme videre fra følelsen og ikke gøre det igen. Måske i skal aftale at det er okay at stoppe på hvilket som helst tidspunkt under akten og gå. Evt find et hotel værelse eller lign. Så i kan stoppe og gå derfra. Jeg kan ikke se hvorfor i ikke skal kaste jer ud i det hvis i har snakket det godt igennem inden :-) 

Anmeld Citér

9. juli 2020

Anonym

Enig med den anden.. Vær åben omkring det hele og tal det godt igennem og LAV KLARE AFTALER! 

Min kæreste har også en lille bitte fantasi om at se mig med en anden mand, og vi har da for sjov talt om, at HVIS det nogensinde skulle ske, så ville han gerne have, at det var med en mandelig prostituerede, da chancen for, at jeg møder ham igen ville være ret lille, og der ville ikke komme "interesse" imellem - altså det ville være ren og skær sex.. Så altså på en eller anden måde find en til jer, som I er helt sikre på, at ingen af jer lige render ind i igen om en uge, ville være mit råd.. 

Og så aftal, at du skal have lov til at stoppe, hvis det bliver for meget for dig (og det samme med din mand, hvis han heller ikke vil fortsætte selvfølgelig)..

Og ja du finder nok ikke ud af, om det er noget for dig, før du har prøvet det 

Anmeld Citér

9. juli 2020

Anonym

Jeg ville aldrig nogenside turde gøre alvor af sådan en fantasi. Der er for mig alt for mange følelser på spil. Jeg har heller aldrig kunne se mig selv i et åbent forhold. Jeg tror, uden at have noget erfaring med det, at der er flere ulemper (følelser i klemme) end der er fornøjelse ved at afprøve ideen. Men for mig er sex og følelser/ intimitet også tæt forbundet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.