Sex eller søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2020

Anonym trådstarter

Hej! 

Hvad gør I eller siger I til kæresten hvis han virkelig har lagt op til sex hele dagen og I faktisk er med på den, men om aftenen kan I bare mærke trætheden melde sig og I egentlig mest har lyst til at sove?? 
Min kæreste bliver virkelig skuffet og nærmest sur og vender om til, at jeg ikke elsker ham, ikke holder af ham, ikke tænker på ham osv. For ham betyder den der intimitet virkelig meget. Men helt ærlig så vil jeg tit helst bare sove, og går med til sex for at tilfredsstille ham og undgå den der konflikt vi kan få hvis jeg siger at jeg bare er så træt og hellere vil sove. Han har en større lyst end mig. Tit føler jeg nærmest, at jeg er nødt til at gøre det så vi kan for blive gode venner. Det er altså ikke rart.

Hvad gør/siger I??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej! 

Hvad gør I eller siger I til kæresten hvis han virkelig har lagt op til sex hele dagen og I faktisk er med på den, men om aftenen kan I bare mærke trætheden melde sig og I egentlig mest har lyst til at sove?? 
Min kæreste bliver virkelig skuffet og nærmest sur og vender om til, at jeg ikke elsker ham, ikke holder af ham, ikke tænker på ham osv. For ham betyder den der intimitet virkelig meget. Men helt ærlig så vil jeg tit helst bare sove, og går med til sex for at tilfredsstille ham og undgå den der konflikt vi kan få hvis jeg siger at jeg bare er så træt og hellere vil sove. Han har en større lyst end mig. Tit føler jeg nærmest, at jeg er nødt til at gøre det så vi kan for blive gode venner. Det er altså ikke rart.

Hvad gør/siger I??

Hvad med at i har sex tidligere på aftenen inden i går rigtig i seng og du når den der voldsomme træthed?  Kunne det ikk være en mulighed? 

forstår godt hans frustration hvis du er med til at køre ham op gennem hele dagen og du så ikk orker det når det kommer til stykket. Men han skal selvfølgelig reagerer bedre og ikk blive sur. Men synes da han har lov til at blive skuffet 

Anmeld Citér

8. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hej! 

Hvad gør/siger I??

Jeg siger det som det er. Min mand har som oftest først lyst til sex sent om aftenen, når vi er gået i seng. Og jeg er virkelig træt når jeg går i seng. Jeg har sagt til ham, at hvis han har haft lyst til mig hele dagen så må ham squ tage mig lige når ungerne er faldet i søvn. Jeg orker det simpelthen ikke sent om aftenen, hvor jeg hellere vil sove. Hvis jeg har fri dagen efter gør det ikke så meget at det bliver sent, for så ved jeg at jeg stadig kan sove længere end til 5.30. Det har taget ham 3 år at lære at sent om aftenen er det altså no go. Han er tit blevet skuffet, men aldrig sur. Jeg synes ikke at det er i orden, hvis din kæreste bliver sur, men han må gerne være skuffet.  
jeg vil råde dig til at snakke med ham om det i dagslys, hvor i begge er friske. Det er vigtigt at snakke om. 

Anmeld Citér

8. juli 2020

Anonym

Min mand har også mere lyst end mig. Det kan også give skuffelser og følelsen af at han er blevet sur. 
jo ældre børnene bliver, jo svære bliver det - man kan ikke gøre der tidligere på aftenen, da de ligesom ikke går i seng tidlige  

hmm snak om det - hvordan du føler det og hvordan du rent fysisk simpelthen ikke kan. Ma kan også gøre det om morgen? 
jeg føler med dig - at være børnefamilie er hårdt ind imellem og slider, fordi de voksnes behov må udsættes og alligevel vil vi gerne gøre hinanden glade 

ønsker dig held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

8. juli 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har løst det nogle gange med “korte” ture. Ikke laaangt forspil og alt muligt. 

Vi kender begge til skuffelsen og ja, det føles lidt som at blive afvist. Ikke bare selve aktiviteten, men også lidt som partner. Hvilket ikke er rigtigt jo. 

Men vi må jo være realistiske, som forælder, husejer, mig der er gravid, og og og... så er energien ikke altid som den har været. Hvis først man har tid kl 00,30 så bliver det ikke prioriteret. Derimod arbejder vi på at så snart vores datter sover, så må de praktiske ting vente fremfor intimiteten.

Anmeld Citér

8. juli 2020

Anonym

Hvis jeg havde været med på den hele dagen og så når vi skulle til det, var jeg afvisende, ville min mand nok også blive skuffet. Jeg ville ihvertfald blive skuffet hvis det var mig! Hans reaktion lyder lidt barnlig og overdrevet, men jeg kan faktisk godt forstå ham.
ind i mellem har min mand lyst og jeg orker det ikke! Så jeg jeg meget klar i spyttet og siger at den må han selv lige klare i dag. Ellers tager vi bare en hurtig omgang

Selvfølgelig skal man ikke have sex hvis man ikke har lyst! Men nogen gang kan jeg godt bare have sex for hans skyld. Det er også dejligt for mig, men jeg kunne også godt have undværet. Jeg tror måske han gør det samme for mig engang imellem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.