Fatter ikke min L.... krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Anonym trådstarter

jeg ved at jeg havde æl omkring den 12 til 15 okt. Kunne både mærke det og testet positiv med æl test. Jeg skal/skal ikke have min mens den den 26 Okt, men men så lige pludselig i går begyndte jeg at bløde en lille smule, ikke noget kræftigt, og lidt i dag, men her til aften er det stoppet. Jeg vil lige sige at jeg aldrig, har plet blødt før. Jeg tog en G test her til morgen, men den var negativ. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Jo da jeg ventet mig med vores ungste datter. Da begyndte jeg også at bløde før jeg testet positiv. Der testet jeg første gang 14 dage efter positiv æl test, og G testen var positiv. Det er nu også først 14 dage fra positiv æl test på mandag, men kan det virkelig gøre den store forskel???

Håber mit rodet indlæg giver mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Plysbjørnen

Ja det kan have stor betydning med 3 dage... Din HCG (det  g-testen måler) fordobles på 3 dage, så det er ikke sikkert at du har nok HCG til at den kan måle det.

Anmeld

23. oktober 2009

Anonym trådstarter

Trold skriver:

Ja det kan have stor betydning med 3 dage... Din HCG (det  g-testen måler) fordobles på 3 dage, så det er ikke sikkert at du har nok HCG til at den kan måle det.

Altså jeg håber virkelig. Fatter bare ikke min krop, den har aldrig opført sig sådan.

Anmeld

23. oktober 2009

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Altså jeg håber virkelig. Fatter bare ikke min krop, den har aldrig opført sig sådan.

Kroppen gør ikke altid som vi vil have den til... Men for at berolige dig så kan du altså også risikere at gå nogen dage overtid før du kan teste positiv...

Anmeld

23. oktober 2009

oo

kunne det ikke være en fæstneblødning? nogle kvinder får en lille blødning når ægget sætter sig fast ca en uge efter ÆL

Anmeld

23. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

kunne det ikke være en fæstneblødning? nogle kvinder får en lille blødning når ægget sætter sig fast ca en uge efter ÆL

Jamen på mandag er det 14 dage siden æl. Hmm Jeg må vente og se. Men Fuck hvor er jeg træt af det

Anmeld

23. oktober 2009

oo

Anonym skriver:

Jamen på mandag er det 14 dage siden æl. Hmm Jeg må vente og se. Men Fuck hvor er jeg træt af det

ja, men det er jo ikke på mandag du bløder, det var igår og idag, ikke? nogle gange er ægget "langsomt" - det er det de på fertilitetsklinikken kalder "en sen graviditet" dvs at ægget sætter sig fast senere end man regner med. jeg håber den er der.

sagde du ikke det havde været det samme da du var gravid med din første barn?

Anmeld

23. oktober 2009

Anonym trådstarter

ja, men det er jo ikke på mandag du bløder, det var igår og idag, ikke? nogle gange er ægget "langsomt" - det er det de på fertilitetsklinikken kalder "en sen graviditet" dvs at ægget sætter sig fast senere end man regner med. jeg håber den er der.

sagde du ikke det havde været det samme da du var gravid med din første barn?

da jeg ventet vores yngste, blødte jeg inde jeg havde testet positiv med g test, så derfor er der stadig et lille håb

Anmeld

24. oktober 2009

Anne85

24. oktober 2009

Berg

Da jeg blev gravid pletblødte jeg ca 1 uge inden forventet mens så jeg tror da den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.