Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige kigget på min konto og kan sender har fået 1264 kr i børnetilskud i dag. jeg er enlig forsørger. Men er der nogen der kan fortælle mig hvad det er for et børnetilskud? for børnechecken og ekstra tilskuddet plejer jo først st komme d 20. Så nu bliver jeg helt forvirret
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnoMor skriver: Jeg har lige kigget på min konto og kan sender har fået 1264 kr i børnetilskud i dag. jeg er enlig forsørger. Men er der nogen der kan fortælle mig hvad det er for et børnetilskud? for børnechecken og ekstra tilskuddet plejer jo først st komme d 20. Så nu bliver jeg helt forvirret
https://bm.dk/arbejdsomraader/aktuelle-fokusomraader/midlertidigt-boernetilskud/
Mamman skriver: https://bm.dk/arbejdsomraader/aktuelle-fokusomraader/midlertidigt-boernetilskud/
Tak. Men kan læse der står noget om august 19. Men det er kun denne måned jeg har fået det og har været på KH siden januar. Så forstår det ikk helt alligevel. Og betyder det at det er udover de tilskud jeg normalt får?
jeg kender ikke så meget til det - har kun læst en del tråde på fb om det. Det er noget med at det der to eller tre måneder bagud. Så det du får nu vedr marts eller april. ellers prøv og ring til udbetaling dk og forhør dig ja det er udover de øvrige tilskud
Mamman skriver: jeg kender ikke så meget til det - har kun læst en del tråde på fb om det. Det er noget med at det der to eller tre måneder bagud. Så det du får nu vedr marts eller april. ellers prøv og ring til udbetaling dk og forhør dig ja det er udover de øvrige tilskud
Okay. Tak for svar ihverfald. Prøver at ringe til dem i morgen og får det forklaret
Gælder det kun personer på kontanthjælp?
HBV skriver: Gælder det kun personer på kontanthjælp?
Spørgsmål til mig eller bare generelt spørgsmål ?
Det gælder alle der er ramt af kontanthjælpsloftet. Dvs folk på kontanthjælp, uddannelseshjælp og integrationsydelse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128