At lande efter en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.561 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2020

Anonym trådstarter

Skilsmisse . How to do ? Jeg står midt i en skilsmisse , manden flyttede for en måned siden . Beslutningen var min . Men jeg syntes det er hårdt på trods , og utroligt svært at lande igen . Jeg ved det er nyt endnu . Men for pokker det gør ondt , at hele end hverdag bliver forandret . Forestillingerne og fremtiden . At livet ikke bliver som forventet  ‘mange års samliv er slut . 

jeg er trist , trods beslut ingen var min . Det er svært , at rumme helt alene . 

Hvor langt tid tog det for dig at komme til overfladen igen efter et brud ? 
( ved selvfølgelig godt det er forskelligt )

føler bare dolk ikke regner med at det er hårdt fordi ønsket var mit . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Skilsmisse . How to do ? Jeg står midt i en skilsmisse , manden flyttede for en måned siden . Beslutningen var min . Men jeg syntes det er hårdt på trods , og utroligt svært at lande igen . Jeg ved det er nyt endnu . Men for pokker det gør ondt , at hele end hverdag bliver forandret . Forestillingerne og fremtiden . At livet ikke bliver som forventet  ‘mange års samliv er slut . 

jeg er trist , trods beslut ingen var min . Det er svært , at rumme helt alene . 

Hvor langt tid tog det for dig at komme til overfladen igen efter et brud ? 
( ved selvfølgelig godt det er forskelligt )

føler bare dolk ikke regner med at det er hårdt fordi ønsket var mit . 

Selvfølgelig er det hårdt også selvom det var din beslutning det handler jo også om erkendelsen af at det man troede kun kunne blive godt, ikke blev som ma havde håbet. Jeg har været der.

Det som hjalp mig var bare at komme ud og møde andre og dage, ikke fordi jeg havde behov for en erstatning men bare et sex behov der skulle dækkes.. Pludseligt mødte jeg bare en fantastisk mand som var meget bedre ❤️��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.