Hvor længe tog det jer at blive gravide (35+)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.479 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2020

Anonym trådstarter

Jer som er blevet gravide i en sen alder 35-45 år 

Hvor længe tog det jer før det lykkedes?  (uddyb meget gerne)

Vi er 39 & 42 og har nu forsøgt i over 1 år 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jer som er blevet gravide i en sen alder 35-45 år 

Hvor længe tog det jer før det lykkedes?  (uddyb meget gerne)

Vi er 39 & 42 og har nu forsøgt i over 1 år 

Her tog det 2 måneder, jeg 35 og han 37. Er det første barn i forsøger med? Er du blevet gravid indenfor det år men har aborteret ? 
Jeg håber det snart lykkes for jer 

Anmeld Citér

2. juli 2020

Frfriis

Profilbillede for Frfriis

1 gang var jeg 36 da jeg blev gravid og det skete i første forsøg også selvom det ikke var meningen �� anden gang med samme mand, var jeg 38 og det tog en 7-8 mdr. Krydser fingre for jer

Anmeld Citér

2. juli 2020

Anonym

32 år, ingen ventetid.

36 år, 3. cyklus.

38 år, 3 uger.

42 år, upser.

Anmeld Citér

2. juli 2020

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg blev gravid i 2011 da jeg var 33, ( vi prøvede egentligt ikke) havde en MA og fik en udskrabning i 34 års fødselsdagsgave ( juni)  vi prøvede Resten af året og gik til lægen og blev henvist. Min mads sædkvalitet var pænt dårligt så i hele 2012 blev jeg insemineret 4 gange uden held. Vi skulle til IVF i januar 2013 og jeg var startet op med sprøjter da jeg fandt ud af at jeg var gravid, helt naturligt og fødte min datter i oktober 2013, da jeg var 36 år.

Det var et hårdt år med min datter og sex var stort ikke ikke en del af vores liv, så da jeg stod med en positiv test i oktober 2014, var det en kæmpe overraskelse, og jeg fik en søn i juli 2015 som 38 årig.

Så på trods af at vi kæmpede hårdt for et barn, så har vi nu to skønne børn på snart 5 og 7 år. Jeg er idag 43 og min mand 45 

håber du kan bruge dette til noget, at alt kan ske selv når det ser slemt ud.

Ønsker dig alt det bedste og håber det også lykkes for jer, med eller uden hjælp 

Anmeld Citér

2. juli 2020

Anonym trådstarter

Åhh.. hvor er i heldige mange af jer at det gik så hurtigt

Det er nr 2 vi forsøger med 

Første gang tog det os 8 mdr men der var jeg også kun i slutningen af 20erne så begynder at være nervøs for om det er for sent. 

Har haft en bio men ellers er det desværre ikke lykkes endnu 

Anmeld Citér

2. juli 2020

Anonym trådstarter

Inger skriver:

Jeg blev gravid i 2011 da jeg var 33, ( vi prøvede egentligt ikke) havde en MA og fik en udskrabning i 34 års fødselsdagsgave ( juni)  vi prøvede Resten af året og gik til lægen og blev henvist. Min mads sædkvalitet var pænt dårligt så i hele 2012 blev jeg insemineret 4 gange uden held. Vi skulle til IVF i januar 2013 og jeg var startet op med sprøjter da jeg fandt ud af at jeg var gravid, helt naturligt og fødte min datter i oktober 2013, da jeg var 36 år.

Det var et hårdt år med min datter og sex var stort ikke ikke en del af vores liv, så da jeg stod med en positiv test i oktober 2014, var det en kæmpe overraskelse, og jeg fik en søn i juli 2015 som 38 årig.

Så på trods af at vi kæmpede hårdt for et barn, så har vi nu to skønne børn på snart 5 og 7 år. Jeg er idag 43 og min mand 45 

håber du kan bruge dette til noget, at alt kan ske selv når det ser slemt ud.

Ønsker dig alt det bedste og håber det også lykkes for jer, med eller uden hjælp 

Ej hvor vildt! Tusind tak for din historie den gav håb 

Vi er nok også nået dertil hvor tiden er til undersøgelse af fertilitetet 

Anmeld Citér

4. juli 2020

JC2014

Profilbillede for JC2014

I har jo lov til at blive henvist til en fertilitetsklinik, for at få undersøgt om der kunne være en årsag til at det ikke lykkes så let denne gang, nu hvor I jo har forsøgt i et år. 

Anmeld Citér

4. juli 2020

ønskebørn74

Var 39 år da jeg endelig blev mor til tvillinger efter over 12 års kamp med gentagne aborter og et voldsomt langt forløb i fertilitetsbehandling..

Anmeld Citér

4. juli 2020

Anonym trådstarter

JC2014 skriver:

I har jo lov til at blive henvist til en fertilitetsklinik, for at få undersøgt om der kunne være en årsag til at det ikke lykkes så let denne gang, nu hvor I jo har forsøgt i et år. 

Ja tror også vi er nået dertil 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.