Sove i stuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2020

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde som sover i stuen? Vi overvejer det nemlig (på sovesofa) 

Hvordan gør i? Pakker sengetøjet væk hver dag, eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2020

Anonym

ja hvis man har børn der krummer og sengen skal anvendes som sofa om dagen, ville jeg nok finde en pæn kasse/box hvor man kan lægge sengetøj og dynerne i om dagen (efter de er blevet luftet igennem i nogle timer, det er ikke sundt at pakke en “svedig” dyne ned). Eller måske bare have en hylde i et skab det kan kastes ind på?! 

Eller kan man lave et forhæng med lange gardiner fra ikea eller lamelgardiner 

Anmeld Citér

2. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det gør jeg. Jeg bor i en 2 værelses. Sønnen har fået værelset og jeg har en dobbeltseng i stuen. Også har jeg min sofa. (Har en stor stue.) 

jeg pokker ikk noget væk. Får jeg gæster så redder jeg sengen pænt med sengetæppe. Når det bare er mig og min søn. Så er det som det er

Anmeld Citér

2. juli 2020

NosaNosa

AnoMor skriver:

Det gør jeg. Jeg bor i en 2 værelses. Sønnen har fået værelset og jeg har en dobbeltseng i stuen. Også har jeg min sofa. (Har en stor stue.) 

jeg pokker ikk noget væk. Får jeg gæster så redder jeg sengen pænt med sengetæppe. Når det bare er mig og min søn. Så er det som det er

Jeg ville gøre det samme.. Men vi har heller aldrig gæster sådan udover tæt familie der alligevel godt tør sætte sig på eller tage en lur på sengen 

Anmeld Citér

2. juli 2020

Mom

Profilbillede for Mom

Vi sover i stuen. Vi har 2 stuer, en spisestue som ligger nærmest køkkenet og når man kommer igennem spisestuen kommer man til opholdsstuen. Det er derinde vi har en sovesofa, og i den er der hulrum til madras og sengetøj, som pakkes væk hver dag.

Et råd, hvis du skal sove på en sovesofa i en længere periode, så brug penge på en god en. Vi regner med at sove på vores i små 2 år, og så skulle der gerne blive et værelse ledigt og det er guld værd at sove ordentligt. 

Anmeld Citér

2. juli 2020

AnoMor

NosaNosa skriver:

Jeg ville gøre det samme.. Men vi har heller aldrig gæster sådan udover tæt familie der alligevel godt tør sætte sig på eller tage en lur på sengen 

Jeg har som sagt begge dele. Både sofa og seng. Min sofa er en 8 personers. Så der er sjældent nogle sætter sig i min seng. Dwt er primært min veninde når vi fester fordi hun får for meget og lige skal have en lille lur. Haha 

Anmeld Citér

2. juli 2020

Missyou

Vi sover i stuen og rydder det væk hver morgen ☺️

Anmeld Citér

2. juli 2020

Anonym

Vi overvejer at flytte i stuen, fordi vi mangler et værelse til den mindste. Han er endnu så lille at han godt kan sove i vores værelse, i en almindelig seng. 

Vi har talt om at købe en skabsseng den fylder ikke meget når den er klappet sammen og den er nem at pakke sammen. Vi var ude at kigge på en og er ret sikker på det vil være den bedste og pæneste løsning, da den bare ligner en kommode når den er klappet sammen. 
Men jeg må ærligt indrømme at jeg er træt af at skulle bruge stuen til soveværelse. Men indtil videre vil det være den billigste løsning for os, fremfor at bygge om. 

Anmeld Citér

3. juli 2020

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Vi har sovesofa i stuen. 

Dette fungerer super godt. Vores sofa er der et opbevarings rum til sengetøj, som vi pakker det sammen i hver dag. 

Eller nogle dage (dårligt vejr) kan vi godt finde på at have den stående hjemme og hygge med film og dyner hele dagen.

Vores sovesofa er i stof, og for at beskytte det lidt mod krummer spildt mælk osv børn nu gør. Har vi valgt at ligge et lagen over sofaen når den er slået sammen. 

Anmeld Citér

3. juli 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Min mand sover på sovesofa, fordi han snorker ualmindeligt højt.

Han pakker det sammen hver morgenen. Der er lige et rum man kan åbne op, så kan man lægge dyner, pude mm. og så kan man skubbe sofaen sammen. Super smart. Det tager ikke andet end 30 sek, og så er det ordnet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.