Anonym skriver:
Åh ja. Det et præcis det, jeg er bange for
Hvir længe har du gået ledig ? Jeg har 1.5 år tilbage af min uddannelse lige nu.
Ug jeg ved det ikke. Jeg sagde faktisk lidt tidligt at jeg ikke var "typen" som ville giftes, og for ikke at "skræmme mig", så sagde han bare at det var heller ikke noget, han havde lyst til. Men siden er lysten kommet om i mig- måske bare en forlovelse, en ring som et symbol? Men den lyst voksede til at blive GIFT! Og jeg luftede det så lidt forsigtigt for ham, og dælme om han ikke også gerne vil
Jeg håber lidt, at han frier (eller hvad man kalder det
), for jeg har åbenbart totalt meget lyst til den der gammeldags med et rigtigt frieri. Med min tidligere kæreste var vi forlovede, og intet andet skulle vi. Men det planlagte vi helt sammen, bestilte ringe osv. Nej denne her gang er det helt anderledes 
Så jeg har lidt den der drøm om, at han planlægger noget hyggeligt og går på knæ 

Jeg har desværre været arbejdsløs sammenlagt i 4,5 år.. Først to år på dagpenge, og så et års ny uddannelse, som ikke var mig alligevel, og så på kontanthjælp lige siden (slutningen af 2017)
..
Haha åh hvor forstår jeg dig godt.. Min kæreste lavede et rigtigt gammeldags frieri
.. Han havde en fredag sagt, at han ville møde senere på arbejde, da han havde et møde kl. 9 i området, hvor vi boede.. Jeg tænkte ikke så meget over det, da det gav meget god mening.. Og ja han gjorde sig fin i tøjet og barberede sig, som han plejer, når han skal møde en kunde..
Så gik jeg hen til dagplejen med vores datter, og da jeg kom hjem, stod han i køkkenet og lavede pandekager
.. Jeg syntes, at det var mega mærkeligt, men slog det hen med hans forklaring om, at han havde lyst til det.. Så bad han mig om at gå ind i stuen, mens jeg i begejstring fortalte om, hvor glad vores datter lige havde været.. Og pludselig kom han ind i stuen og var helt vildt mærkelig.. Nervøs og alt muligt, og SÅ satte han sig ned på ét knæ og fortalte, hvor meget han elskede mig, og om jeg ville giftes med ham 
.. Og da jeg havde tudet og sagt ja, og lige var kommet over chokket, så fortalte han, at han havde taget fri fra arbejde, og havde aftalt med min søster, at hun skulle passe vores datter, mens vi om aftenen gik ud og spiste
..
Jeg vidste godt, at han ville fri, fordi jeg havde fået lokket det ud af ham.. Men vidste ikke helt præcist hvornår og hvordan.. Og jeg så det overhovedet ikke komme den dag
..
Ikke overdrevet romantisk, men er ret glad for, at vi var alene, for jeg var fuldstændig i chok og tudede helt vildt hehe.. Hvad drømmer du om?